Kuvaile tyypillinen kotiasusi?
Vaihdatko vaatteet töistä tullessasi vai oletko aina samat vaatteet päällä aamusta iltaan?
Kommentit (28)
Vaihdan melkein aina kotivaatteet kun tulen kotiin. Kaksi perusversiota ovat joko iso villapaita leggingseillä tai ilman (villapaita ulottuu puolireiteen), tai lyhyt löysä mekko ja ehkä villasukat, riippuen sisälämpötilasta.
Vaihdan myös kaarituelliset rintsikat kaarituettomiin maksimoidakseni mukavuuteni kotona.
Mustat legginssit, musta pitkähihainen vartalonmyötäinen paita ja mustat sukat. En vaihda yleensä työvaatteita, samat mulla on töissä, tosin päällä on kyllä nyt talvihousut ja takki.
Mustat sloggi-alushousut ja joku pitkä paita. Ulos kun lähden niin laitan vaan päälyhousut jalkaan :) kotia kun tulen niin heitän pois. En voisi kuvitellakaan hengaavani kotona esim farkut jalassa.
Alushousut, rintsikat ja villatakki
Vaihdan aina kotivaatteisiin ja rintsikoita en pidä koskaan kotona. Yleensä päällä sortsit ja joku T-paita tai flanellinen Ratian kotiasu. Aamuisin ja iltaisin aamutakki.
Collegehoustut, t-paita, huppari ja villasukat. Ei rintsikoita.
En missään tapauksessa ole kotona työvaatteissani. Turhan jäykkää.
Pitkät kalsarit talvella, shortsit kesällä, villasukat (kesällä ja talvella), t-paita ja villatakki (ei tietty kesähelteillä)
Talvella pitkähihainen t-paita joka ei kelpaa muuhun käyttöön ja collegehousut tai sellaiset jumppahousut. Alla normi alusvaatteet ja samat sukat kun muutenkin. Jos oikein kylmä, niin laitan lampaankarvatohvelit jalkaan.
Kesällä kulahtanut t-paita ja jotkut trikooshortsit. Illalla joskus sukat, muuten paljain jaloin.
Niin ja vaatteet vaihdan melkein heti kun tuun kotiin, jos ei ole meno ajonnekin hetken päästä.
Mulla roikkuu eteisen kaiteella olohousut (kalsarit, yökkärin housut tai verkkarit), jotka vaihdan jalkaan kun tulen sisälle. Ulkona pidän toppahousuja. Mä en voi pitää siviilivaatteita töissä joten farkuille ja hameille on tosi vähän käyttöä talvella. Joskus pidän kotona mekkoa jos iskee naisellisuuspuuska. Jalassa villasukat.
Villasukat ja ohuet collegehousut alaosana, lämpötilasta ja aktiivisuustasosta riippuen joku trikoinen toppi ja ehkä vielä huppari tai fleece-takki. Rintsikat on useimmiten, mutta joskus olen ilmankin.
Nukkuessa pidän kaameita Nanson ja marimekon yöpaitoja, nämä ovat joskus päällä pitkälti aamupäivään ja/tai jo alkuillasta.
Jatkan vielä, etten koskaan pidä farkkuja kotona. Jos haluan olla kotioloissa edustavampi vieraiden takia tai muuten vain, puen siistin hameen.
reikänen ja/tai tahrainen bokseritoppi ja yöhousut. Ja useimmiten ilman rintsikoita.
vanhat, caprimittaiset mustat jumppatrikoot & jokin toppi + villasukat. ei rintsikoita.
ahdistaa pelkkä ajatuskin, että pitäisi olla iltaan asti farkuissa! :O
Vaihdan vanhat mukavaksi kuluneet farkut ja nahkaisen korsettitopin. Sit joku paita sen päälle, jos palelee tai on vieraita.
Todella vaihdan, koska olen päiväkodissa. Vaihtaisin kyllä muutenkin.
Mekko ja legginssit on kotivaateksunei. Tai hame ja pusero. Tai jos tulen vasta myöhempään kotiin, aamutakki.
Feraud pitkä vyöllinen velouritakki. Nyt minun päällä.