Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko liittomme onnistua.Olen vanhempi nainen,ikää 43vuotta.

Vierailija
22.03.2013 |

Mieheni on 33v ja meillä kaksi lasta ihan pikkuisia.Eivät käy koulua.Ongelmaksi on alkanut muodostua se,että minä omistan kaiken ja olen se kouluttautunut henkilö,kun taas mieheni ei ole.Uuden lain mukaan erotessamme,mieheni tulee saamaan minulta jotakin sitten kun olen se varakkaampi osapuoli.Yhteiseloa takana 10 vuotta niin naps,ja apua.Olemme naisimissa.Voiko tämä onnistua,onko mies kanssani vain rahojen takia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö tosiaan tiedä rakastaako mies sinua, pitäisi tietää, onko hän huomaavainen, ottaako hän sinut huomioon, oletko hänelle tärkeä.

Vierailija
2/4 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teillä ei ole avioehtoa joka suojaa sinun omaisuutesi jos omistat kaiken.

Ero nyt voi tulla vaikka ei olisi ikäeroa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epävarmalta ap kuulostat. Kyllä nyt ihmisestä yleensä huomaa rakastaako hän vai hamuaako vain rahoja. 

Ja jos rahan menetystä pelkää, tosiaan se avioehto olisi hyvä juttu. Meillä vähän sama tilanne, nuorempi mies jolla ei omaisuutta, minä 8 v vanhempi nainen jolla talo, säästöjä, isommat tulot. Mutta minä en pelkää yhtään tuollaista asiaa. Jos ero tulee, niin ei minua haittaa jos menee puoliksi omaisuus. Tulen toimeen sillä puolikkaallakin. Ja siitä olen ihan varma että mun mies ei ole minun kanssa rahan takia, mutta tuleehan niitä eroja muutenkin joten ei sitä julistaa voi sitäkään että ei koskaan erota.

Vierailija
4/4 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ehkä olen vain epävarma.Kai se tästä.Toivoisin että mies kouluttaisi itseään enemmän.Mutta kehtaako miehelle tuollaista mennä sanomaan,ei!Olen sanonut koko ajan että olet just hyvä tuollaisena kuin olet ja totta se onkin.Nyt vaan toivoisin suurempaa tilipussia itselleni.Kun on nuo kaksi lasta.Ennen lapsia ei ollut väliä millään rahalla.