Sisustuspulma
Vanha talo, isohko huone, lähes 20m2 haussa moderni maalaistyyli. Paneelia, maalausta, tapetointia. Nyt se pulma, on useampi vaihtoehto.
1) puolipaneelit valkoiseksi. Yläosa maalattu harmaalla. Yksi seinä kokonaan tapettia.
2) puolipaneelit valkoiseksi. Yläosa tapetti.
3) paneelit kokonaan seinissä, valkoiset. Yksi seinä täysin tapetoitu tai maalattu.
vai tuleeko vielä ideoita?
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 00:18"]
Mä ehkä valkkaisin tuon valkoiset puolipaneelit ja sitten jokin yksinkertainen tapetti siihen yläpuolellle. Jos on vielä yksi seinä erilainen (vaan maalattu/tapettia), niin siinä tulee liikaa tapahtumaa ehkä sitten...
[/quote]
miltä sellainen kuulostaisi että joka seinällä puolipaneelit, yhdellä yläosassa se tapetti ja muualla maalaus?
Harmaat rintapaneelit (korkeemmat luin puolipaneelit!) , yläosa tapettia.
Ottaisin A:n eli valkoiset puolipaneelit ja VAALEAN harmaa yläosa. Mun mielestä tapetti vois sitten olla sitten rohkeammankin värinen (kirkkaan punaista, mustaa tms), kun huone on kuitenkin sen verran iso ettei tule kakofonista tunnelmaa. Tapetin laittaisin sellaiselle seinälle, missä ei ole mitään ovia tai ikkunoita.
Mä ehkä valkkaisin tuon valkoiset puolipaneelit ja sitten jokin yksinkertainen tapetti siihen yläpuolellle. Jos on vielä yksi seinä erilainen (vaan maalattu/tapettia), niin siinä tulee liikaa tapahtumaa ehkä sitten...