Minulla on maailman tylsin mies
Iltaisin nyhvää yksin koneellaan ja katsoo sieltä mm. Poliiseja. Muutenkin tylsä ja epäromanttinen. Ei oikein olisi varaa eikä jaksaisi erota, elämäntilanne vaikea lapsen sairauden vuoksi. Ihmisten mukaan meidän pitäisi käydä kahdestaan jossain. Mutta mitä se auttaa, kun mieheni matkoilla pakenee vain kameransa taakse ja on yhtä tylsä kuin aina muulloinkin.
Kommentit (11)
Miten olet sitten ikinä päätynyt tuommosen miehen kanssa liittoon? Tuliko kaikki tylsyys yllätyksenä? Mihin rakastuit miehessä?
Öö, eikö useimmat, sekä miehet että naiset ole tuollaisia? Sellaistahan se arki on. Meillä katsoo molemmat tavallisia sarjoja ja elää arkea, ei romantiikka kaivata eikä mitään kummempaa muutenkaan, ja ollaan hyvin onnellisia.
Meile jännä tulee siitä, että minä itse kiusaan miestäni sanoin ja teoin. Kysyn vaikkapa, että kuinka pippelinne voi tänään? Saattaa seurata jotain siitäkin. Noh..aina seuraa.
Flirttiä hyvä nainen!!!
No tuo ei kyllä pidä paikkaansa, että kaikki miehet olisivat tuollaisia. Ensimmäinen mieheni oli urheiluhulu ja todella sokea kaikelle muulle. Erottuamme yksi suurimmista iloistani oli kääntää kanavaa, kun Urheiluruutu alkoi - eikä kukaan alkanut huutamaan...
Kun tuli TV:stä jotain urheilua, hän ei edes nähnyt tai kuullut mitään muuta. Nykyinen mieheni on kaikkea muuta, ihana, huomioiva, hellä ja todella paljon huomioi minua ja osaa keskustella.
Nykyään en keksi mitään muuta syytä sille miksi exä kelpasi minulle aikanaan kuin sen, etten paremmasta tiennyt työnarkomaanin lapsena. Ei isästänikään perheessä paljon iloa ollut, koko ajan teki töitä, ruokapöydässäkin.
Koetettaisko me olla parempia vanhempia?
sulla pitäis olla siellä kotona klovni mikä viihdyttäi sua koko ajan, ettet pitkästyis. jotkut naiset on kun lapsia niitä pitaa koko ajan holhota ettei niillä käy aika pitkäksi. onneks mun vaimo ei ole sellainen
Jaa. Mun mieheni ei huomaa mua juuri lainkaan. Ei siitä aina erota, nukkuuko vai onko hereillä.
Siksi mä viihdyn paremmin läppärin kanssa. Myönnän, etten ole muuta juuri edes yrittänyt viime aikoina. Mutta kun vielä jaksoin yrittää, turha vaiva se oli.
Onko hienoo strippailla toisen edessä, kun se ei edes huomaa. Kyllä erotiikka pelaa paremmin netissä kuin tylsän miehen kanssa. Voi kun olis jotain oikeeta, keksisin vaikka mitä kivaa hyvässä seurassa.
Onneks mies meni jo nukkumaan, on vapaampi olo. Kuorsaus kuuluu vaan. Omaa aikaa!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 23:38"]
Jaa. Mun mieheni ei huomaa mua juuri lainkaan. Ei siitä aina erota, nukkuuko vai onko hereillä.
Siksi mä viihdyn paremmin läppärin kanssa. Myönnän, etten ole muuta juuri edes yrittänyt viime aikoina. Mutta kun vielä jaksoin yrittää, turha vaiva se oli.
Onko hienoo strippailla toisen edessä, kun se ei edes huomaa. Kyllä erotiikka pelaa paremmin netissä kuin tylsän miehen kanssa. Voi kun olis jotain oikeeta, keksisin vaikka mitä kivaa hyvässä seurassa.
Onneks mies meni jo nukkumaan, on vapaampi olo. Kuorsaus kuuluu vaan. Omaa aikaa!
[/quote]
no se on sitten normi suomalainen äijä, sun pitäis hankkia itsellesi vaikka kavereita että voisit niiden kanssa pitää hauskaa, tai sitten vaihtaa ukkoa ERILASEEN tyyppiin kokonaan.
On mulla kavereita, mut nytkö mä niitten kanssa hengaisin tai muuten joka ilta?
Kavereista irtoo kyllä enemmän romantiikkaa, iloa ja viihdettä kuin tusinasta tuommosia miehiä.
Mutta miehen tarve olis juu. Käviskö mulle mieskaverit?
Jos mieheni ei olis lapseni hyvä isä, vaihtaisin mielelläni erilaiseen. Mut kuka mut huolis, kun tuotakaan ei kiinnosta ja se on kuulemma normi suomalainen äijä.
Jos opiskelisin vaikka ranskaa? Kurssilla ei kyllä ole kuin mummoja, mut jos lähtisin lapseni kanssa siten Ranskaan? Tai jonneki. Oikeasti en haluaisi rikkoa lapseni aarteeni perhettä. Yksinhuolajuus ei kiinnosta eikä paremmasta ole tietoo eikä takeita.
Miksei mies vois muuttua? Se olis niin helppoo ja hauskaa!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 23:52"]
On mulla kavereita, mut nytkö mä niitten kanssa hengaisin tai muuten joka ilta?
Kavereista irtoo kyllä enemmän romantiikkaa, iloa ja viihdettä kuin tusinasta tuommosia miehiä.
Mutta miehen tarve olis juu. Käviskö mulle mieskaverit?
Jos mieheni ei olis lapseni hyvä isä, vaihtaisin mielelläni erilaiseen. Mut kuka mut huolis, kun tuotakaan ei kiinnosta ja se on kuulemma normi suomalainen äijä.
Jos opiskelisin vaikka ranskaa? Kurssilla ei kyllä ole kuin mummoja, mut jos lähtisin lapseni kanssa siten Ranskaan? Tai jonneki. Oikeasti en haluaisi rikkoa lapseni aarteeni perhettä. Yksinhuolajuus ei kiinnosta eikä paremmasta ole tietoo eikä takeita.
Miksei mies vois muuttua? Se olis niin helppoo ja hauskaa!
[/quote]
voisit nyt laittaa korkin kiinni
mitä "jännitystä" kuvittelet muilla olevan?
minulla on ollut useampi liitto ja kaikki miehet ovat olleet tuollaisia. Sellaisia me ihmiset olemme, itsekin surffaan täällä av:lla illat.