te jotka olette jonkun järjestelmän pääkäyttäjiä yrityksessänne?
Ja teette sitä oman työnne ohessa... saitteko lisää palkkaa kun aloitte tehtävään? Vai pysyikö palkka samana? Kuinka paljon pääkäyttäjän rooli teitä työllistää?
Kommentit (5)
^ Ok, kiitos tiedosta. Onko teillä useampi pääkäyttäjä? Miten tuuraukset jne? Oletko itse vapaaehtoisesti halunnut pääkäyttäjän rooliin, vai onko se "pakotettu"? Itse olen kiinnostunut uuden järjestelmän pääkäyttäjän roolista ja mietityttää miten se vaikuttaa työkuormaan... ilmeisesti myös alkaisin kouluttamaan kys. ohjelmaa.
Näin IT-jumalana olen firman usean eri järjestelmän pääkäyttäjä, ja ei siitä erikseen mitään lisää makseta. Jokaiseen järjestelmään on tietenkin useita eri henkilöitä, joilla on sopivat oikeudet hoitaa asioita minun lomaillessa. Ja meillä on vielä ulkoistettu suurinosa toiminnoista, mutta silti minä olen se päävastuullinen.
Olen useankin järjestelmän pääkäyttäjä. Se on osa päivittäistä työnkuvaa ja se on huomioitu palkkauksessa.
Palkkauksessa ei muuten huomioitu, mutta joskus tein asiaan liittyviä töitä kotona ja laskutin ne tunnit, ja sain niistä korvauksen.
En saa lisää palkkaa, kuuluu työnkuvaan. Työllistää aika paljonkin kun luon tunnuksia ja annan oikeuksia jne.