Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostettiin kallis muotoutuva patja ja mies ei osaa nukkua siinä!?

Vierailija
14.03.2019 |

Ostettiin ihana, mukava, 180cm leveä runkosänky muotoutuvalla patjalla.
Ja mies, stna, jumppaa sen patjansa kanssa omalla puolellaan joka yö tunteja. Ei nukahda oikeestaan kunnolla syvään uneen ennen klo 02.
Meillä mennään nukkumaan klo 22 maissa, että aika kauan kestää.
Hänestä kuulemma tuntuu että jää jumiin siihen patjaan. Sen takia pitää sitten painia sen kanssa ja vääntää ja kääntää.
Herrajumala että on raivostuttavaa.
Pitääkö tää nyt vaihtaa vai voiko toivoa että se jotenkin tottuu tähän? Ja nyt on mennyt jo monta viikkoa.
Ja mies on 188cm ja luultavasti painaa 108kg. Sitä ei voi olla huomaamatta sitä taistelua sen patjan kans.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä me tiedetään haluuko ukkos vaihtaa patjan vai ei?

Vierailija
2/19 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petauspatja kokeiluun? Ottakaa yhteyttä sänkyliikkeeseen ja kysykää neuvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
4/19 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ostatte molemmille samanlaisen patjan??? Vai painatko sinäkin 108 kg? Ehdottomasti pitää olla 2 erillistä patjaa, ja patja valita kullekin henkilökohtaisesti. Nyt kuulostaa siltä, että on valittu sulle sopiva patja, mutta miehelle epäsopiva.

Vierailija
5/19 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa valvotaan aamuyöt

Vierailija
6/19 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta muotoutuva patja oli ihan karmea. Tosiaan tuntui että siihen jää jumiin. Viikon verran valvoin sen kanssa. Sitten riitti.

Vierailija
7/19 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis oikeasti? Olet vihainen miehelle, kun ei "osaa" nukkua patjalla, joka selkeästi on hänelle vääränlainen? Ei hänelle sovi sama patja kuin sulle!

Meillä on jenkkisänky, joka näyttää yhtenäiseltä, mutta tosi asiassa saman verhoilun sisällä on erilaiset patjat, valittu nukkujien painon ja mieltymysten mukaan.

Vierailija
8/19 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle muotoutuvat tyynyt ovat olleet niin hyvä kokemus siitä lähtien, kun ne tulivat markkinoille, että lopulta investoin myös patjaan. En tiedä, onko vika minussa vai patjassa, mutta yhteiselämä ei toiminut: kyljen kääntäminen oli työläs operaatio, ja heräsin aamuisin kankeana ja kipeänä samasta asennosta, johon olin nukahtanut. Tyynyt jäivät, patja lähti.

Vierailija
9/19 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patjat täytyy sisäänajaa jollain tasolla.

Vierailija
10/19 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinun puoli on sopiva, mutta miehen aivan liian pehmeä. Korjatkaa tilanne ostamalla miehelle jäykkä petari.

Patjat tulee aina ostaa molemmille erikseen!

Vierailija
11/19 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää nukuttaa sitä, esim. nussittuna nukkuisi paremmin

Vierailija
12/19 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa patjan päälle 11mm filmivaneri.

Vierailija
13/19 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta muotoutuva patja oli ihan karmea. Tosiaan tuntui että siihen jää jumiin. Viikon verran valvoin sen kanssa. Sitten riitti.

Tämä. Äidin kotona joutuu nukkumaan tuollaisella patjalla ja se on stanasta. Itselle sopiva kovuus runkopatjaan ja kunnollinen tavallinen paksu petari on paras. Hanakasti siellä kaupassa noita muotoutuvia ja lateksipetareita tyrkytetään. Se lateksi en kutistuu littanaksi aika nopeasti.

Vierailija
14/19 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset idiootit ostaa kahdelle erinlaiselle ihmiselle samanlaisen patjan ja sitten kiroaa, kun toisen nukkumisesta ei tule mitään? Patja vaihtoon!

Vierailija
15/19 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koin olevani muotoutuvan patjan muodostamassa kuopassa enkä kestänyt patjaa 15 päivää kauemmin. Onneksi siinä on 100 päivää vaihto-oikeutta. Minulla ja puolisolla on todellakin omat patjat sängyn omilla puolilla. Mies kun tykkää paksusta ja pehmeästä "prinssipatjasta" ja minä en voi sellaisella olla kun menee selkä tohjoksi. Minulla on huomattavasti kovempi patja enkä huoli nykyisellään petauspatjaakaan päälle. Ehkä sellainen puolen sentin petari menisi.

Vierailija
16/19 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa? Jos patja ei sovi vartalotyypille ei siinä kukaan opi nukkumaan. Mene itse pariksi yöksi sohvalle ja koeta opitko nukkumaan siinä. 

Vierailija
17/19 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mutta meillä se olin minä.

Patja tuntui tosi pahalta, minulla on yliliikkuvat nivelet ja selkäni on ongelmallinen.

Ongelma ratkesi kun ostin Ikeasta halvimman, tukevan petauspatjan ja iskin sen siihen upottavan patjan+petarin päälle. Ei upota enään.

Vierailija
18/19 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muotoutuva patja lähti vaihtoon sen takia, koska minä en "oppinut" nukkumaan siinä. Olen paljon unissani pyörivää tyyppiä, ja tuntui tosiaan, että jään tuollaiseen patjaan "jumiin" - heräsin joka kerta, kun meinasin vaihtaa kylkeä. Lisäksi patja tuntui kesäaikaan kuumalta ja hiostavalta, kun siihen upposi. Olen tosin sen jälkeen nukkunut muualla yökyläillessäni muotoutuvalla patjalla ja se oli todella mukava, mutta patja oli erikoiskova. Tosin meidänkin patjamme piti olla kova, mutta eipä ollut.

Vierailija
19/19 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa patjan päälle parisenttinen vanerilevy. Ei paljon muotoudu. Jo pystyy mies nukkumaan.