Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään on pihvi ja suihinottopäivä, teetkö ensin ruokaa vai suikkarin?

Vierailija
14.03.2019 |

Ihana mieheni saa minulta ensin suikkarin ja sitten pihvin!

Tänään on pihvi ja suihinottopäivä, teetkö ensin ruokaa vai suikkarin?

Vaihtoehdot

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Pääsy kielletty-

Koska feminatsistinen miesviha

Vierailija
2/42 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

beef is beef

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni, tuo peniksessä oleva veltto uloke, pääsee tänään ulkoruokintaan. Ja koska on kokovartalok*rpä, suihinotoksi voitaneen laskea kun koira nuolaisee äijää. Tosin syöhän se hevosenp*skaakin. Siis se koira.

Vierailija
4/42 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni, tuo peniksessä oleva veltto uloke, pääsee tänään ulkoruokintaan. Ja koska on kokovartalok*rpä, suihinotoksi voitaneen laskea kun koira nuolaisee äijää. Tosin syöhän se hevosenp*skaakin. Siis se koira.

Oletko Mensan jäsen?

Vierailija
5/42 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me syödään ja naidaan sitten viikonloppuna kun on yhteistä aikaa :)

Vierailija
6/42 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko Mensan jäsen?

No mieti vähän; jos olen katellut tuota mulqeroa jo 5 vuotta, en varmaankaan ole kovinkaan älykäs. Kuten et sinäkään kun pitää kysyä.

Vierailija
7/42 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toiselta nimeltään meninistien tosi väsy provopäivä.

No, sinänsä ymmärrän, että koettavat kepillä jäätä, joskos hekin kerran edes saisivat suikin, mutta vaikeaahan se on, kun eivät äitinsä lisäksi tunne yhtään naista ja luulen, ettei se äitikulta tämän päivän teemalle lämpene.

Vierailija
8/42 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko Mensan jäsen?

No mieti vähän; jos olen katellut tuota mulqeroa jo 5 vuotta, en varmaankaan ole kovinkaan älykäs. Kuten et sinäkään kun pitää kysyä.

Ei ole tyhmiä kysymyksiä. On vain tyhmiä vastauksia.

Ensin syödään pihvi, sitten illalla saa suihinoton, kaikessa rauhassa.

Vierailija
9/42 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pihvi on.

Vierailija
10/42 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se Kokoomuksen markkinoima suihinottopäivä äitienpäivä vai naistenpäivä?

Vierailija
11/42 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas nyt taas.

Ensin pihvi, koska

A) mies on nälkäinen tullessaan töistä ja

B) blowarin kanssa odotan mieluummin, kunnes lapset ovat nukkumassa.

Ei tää niin vakavaa ole, ihan hauska "juhlapäivä" vaikka pihvejä ja suuseksiä olisi muinakin päivinä.

Vierailija
12/42 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko Mensan jäsen?

Onko sun ihan pakko olla sen kanssa?

Vierailija
13/42 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pihvi tänään.

Vierailija
14/42 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äitienpäivänä äitien pitää imeä jonkun miehen k*rpää sehän on vain luonnollista. Sitä vartenhan Jumala loi naisen.

Vierailija
15/42 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko Mensan jäsen?

Onko sun ihan pakko olla sen kanssa?

Ei tod. Saa etsiä pihvit ja suikkarit muualta. Tämän kennelin narttujen palvelukset on loppu.

Vierailija
16/42 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenpäivänä myös muiden naisten kuin äitien pitää ottaa k*rpä suuhunsa. Kaikkien!

Vierailija
17/42 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö lastenoikeuksienpäivänäkin ottaa pippeli suuhun?

Vierailija
18/42 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaista päivää vietetään? Olisi edes jotenkin ymmärrettävää, jos naisilla olisi oma p*llunnuolentapäivä.

Vierailija
19/42 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että myös tänään mies hoitaa kokkauksen, olen sairaana. Ja suuhun en laita muuta kuin kuumaa mehua ja kurkkupastilleja (niin ja miehen tekemää ruokaa!).

Sitä paitsi mä otin pari viikkoa sitten suihin loppuun asti, muuten toki kuuluu meillä normaaliin seksiin lähes aina oraalinenkin puoli, mutta siitä on oikeasti kuukausia, kun mies on viimeksi nuollut mua! Joten kyllä se olen minä, joka meillä seuraavaksi on saamapuolella.

Vierailija
20/42 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta voi tietysti lähettää kyselyn valtuustoon voisiko Turku virallistaa nuo suihinottopäivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi