Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook sanoo vaan että kommenttia ei voida julkaista, en voi kommentoida mihinkään eikä viestitkään lähe mihinkään

Vierailija
13.03.2019 |

Mitähän tässä vois tehdä? Ennenkin face sekoillut enkä saanut mitään viestejä auki. Muut kuitenkin kommentoi että pelkästään mulla tää ongelma. Sama tietokoneella

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimiiko muilla? Latasin puhelimeen facen ja messengerin uudestaan niin erroria vaan pukkaa ja facessa joku ongelma, oonko tosiaan ainoa?

Vierailija
2/13 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot peukuttanut persuja, niin tulee tuollaiset bannit. Vaalivaikuttamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää - naamis on alhaalla. Mulla on pöytäkone eikä siinäkään toimi. Ilmeisesti Facebook, Insta ja Messenger pätkivät nyt vähän kaikkialla. Eivät kaikilla kaiken aikaa, mutta jotain vikaa nyt on maailmanlaajuisesti. Mä en päässyt tykkäämään jutuista tai päivittämään profiilia, joten ihmettelin ensin, että olenko postannut jotain kamalaa (en ole, lähinnä vaatekuvia) ja sitten loggasin ulos, koska jos joku on piloillaankin ilmiantanut profiilin, pitäisi sisäänkirjautuessa tulla ilmoitus siitä ja sitten sellaista "tunnistatko kaverisi näistä kuvista" -kyselyä. Ei tullut, vaan Face ilmoitti että "nyt tehdään huoltotöitä" tms., eikä kirjautuminen onnistu ollenkaan

Daily Failin sivuilla on jotain tietoa (vaikka se onkin Daily Fail) :

"A slew of Facebook-owned social media sites are experiencing a worldwide outage, leaving thousands of users unable to connect.

Facebook, Messenger, and Instagram have all been having issues since around noon (ET), in some cases resulting in a ‘total blackout.’

The three apps have crashed in major urban areas across both the United States and Europe."

https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-6804973/Facebook-Messen…

Vierailija
4/13 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus vähän toista vuorokautta niin, että en saanut avattua mitään viestejä, tosi kiva kun yritykseni toimii lähinnä facebookin kautta ja kaikki yhteystiedot, tilaukset yms oli siellä.

Tästä opin, että kaikki tilaukset kirjoitan vielä tarkemmin ylös, mutta ei tällainenkaan kovin kivaa ole 🙈

Vierailija
5/13 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltotöitä täälläkin

Vierailija
6/13 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli joskus vähän toista vuorokautta niin, että en saanut avattua mitään viestejä, tosi kiva kun yritykseni toimii lähinnä facebookin kautta ja kaikki yhteystiedot, tilaukset yms oli siellä.

Tästä opin, että kaikki tilaukset kirjoitan vielä tarkemmin ylös, mutta ei tällainenkaan kovin kivaa ole 🙈

Mä pidän edelleenkin vanhanaikaista paperista puhelinmuistiota. Kerran kännykkä hajosi, ja siinä menivät sitten ihan kaikkien puhelinnumerot, myös vanhempien. Siitä opin, että jokin vähemmän helposti tuhoutuva back-up kannattaa olla, koska oli pienoinen homma tavoittaa kaikki kaverit ja sukulaiset (tämä aikana ennen sosiaalisen median voittokulkua).

Vierailija
7/13 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä et ota screenshotteja?

Sinccis

Vierailija
8/13 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen miettii vielä, että jos tuon uutisen mukaan kyse on tosiaan vain ja ainoastaan Facebookin omistamista somekanavista, niin olisiko tässä jokin isompi bottihyökkäys kyseessä...

Vierailija
9/13 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän edelleenkin vanhanaikaista paperista puhelinmuistiota. Kerran kännykkä hajosi, ja siinä menivät sitten ihan kaikkien puhelinnumerot, myös vanhempien. Siitä opin, että jokin vähemmän helposti tuhoutuva back-up kannattaa olla, koska oli pienoinen homma tavoittaa kaikki kaverit ja sukulaiset (tämä aikana ennen sosiaalisen median voittokulkua).

Mullakin hajos kännykkä, mutta kun numerot on tallennettuna sinne kortille, eikä pelkästään puhelimen muistiin.

Miten yksinkertaisia ihmiset ovatkaan?

Sinccis

Vierailija
10/13 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot saanut varmaan bannit facebookiin. Silloin voi kommentteja lukea ja seurata facea, mutta ei itse voi kommentoida. 

Vierailija
12/13 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot saanut varmaan bannit facebookiin. Silloin voi kommentteja lukea ja seurata facea, mutta ei itse voi kommentoida. 

Ei ole tullut bännejä, Facebook, Instagram ja Messenger ovat nurin ympäri Eurooppaa ja Yhdysvaltoja - myös Piilaaksossa:

https://www.businessinsider.in/Facebook-Instagram-and-Messenger-are-dow…

Vierailija
13/13 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä et ota screenshotteja?

Sinccis

Asiakkaita on paljon ja viesteissä suunnitellaan ja sovitaan asioista, kaikista sovitusta vaan ei pysty ottamaan. Kirjoitan pääpiirteittäin koneelle ylös asiat, mutta esim osoitteet katson viesteistä sekä tarkemmat tiedot tilauksesta, siellä ne on kivasti tallessa mitä on sovittu. Onneksi ei tuolloin ollut mitään tulipalokiirettä millään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi