Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinulle sopivan pituinen mies?

Vierailija
13.03.2019 |

Eli jos olisit nyt valitsemassa elämänkumppania, niin minkä pituiseksi hänet mielikuvissasi ajattelet?

Sinulle sopivan pituinen mies?

Vaihtoehdot

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä vaihtoehtoa ei voi äänestää. Syrjintää :D

Vierailija
2/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 172cm ja lihava, ja haluaisin että mieheni olisi pidempi kuin minä, kuinka paljon pidempi, niin sillä ei ole väliä, kunhan ei saa minua näyttämään jättiläiseltä rinnallaan. Mutta jos nyt sattuisin rakastumaan itseäni lyhyempään mieheen, niin eipä sillä sitten mitään väliä olisi, monilla on puoliso esim. pyörätuolissa, eikä sekään rakkautta haittaa.

Oma aviopuolisoni on 188cm ja lihavakin, eli en näytä niin kauhealta valaalta hänen rinnallaan kuin jonkun pienemmän. Vaikka olen iso nainen niin haluan silti tuntea itseni naiselliseksi mieheni kanssa, eikä niin että voisin tarvittaessa kantaa miestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 150 senttinen mies kävisi parhaiten, koska olen itse suunnilleen tuon mittainen.

Vierailija
4/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 sentistä ylöspäin, itse olen 166 cm pitkä

Vierailija
5/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 160 pitkä ja sinkkuna ajattelin "ihanteeksi" reilu 170, n. 175. Vähintään 165, max. 180. Mieheni on tasan 180, mutta läpäisi seulan ilman mittanauhaakin, siinä on kaikki vaikka onkin "liian pitkä". Enkä kyllä tosissaan noita pituusrajoja ollut miettinytkään, olisi mennyt hyvä mies sivu suun.

Vierailija
6/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselysi ei toimi, ainakaan ensimmäinen vaihtoehto. Ja miksi alle 170cm miehet on jätetty kyselyn ulkopuolelle? Sen sijaan äärimmäisen marginaalinen yli kaksimetristen miesten joukko on päässyt kyselyysi... Hienoinen ennakkoasenne paistaa tästä läpi.

Vierailija
7/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 161 cm ja mieskaveri 183 cm, näin on tosi hyvä :D En missään nimessä huolisi lyhyempää miestä kuin nykyinen.  

Vierailija
8/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa noista vaihtoehdoista kävisi, koska olen 162cm ja ainoa vaatimus on että on pidempi kuin minä. Mieheni tosin on 185cm eli aika paljon pidempi. Mutta ex oli vain 169cm.

Vierailija
9/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää halua miestä, mutta jos jostain syystä sellasen ottasin, se ei saisi olla grammaakaan ja senttiäkään minua isompi, päinvastoin saisi olla kevyempi ja saman pitunen.

Olen 162 ja painan paljon. Jos joku alkaisi mättämään toista turpaan, se olisin tällä kertaa minä.

Vierailija
10/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin ekaa, mutta kyselyssä on joku bugi, kun ei hyväksynyt vastausta.

Vierailija
11/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös naisten pituudessa on paljon eroja, minä olen naiseksi aika pitkä, monta senttiä yli keskiarvon, eli 172cm, on minua pidempiäkin, enhän ole edes ns. mallin mittainen eli vähintään 175cm, mutta sitten on todella paljon lyhyempiä naisia, jotkut jopa alle 160cm. Onhan se ihan eri asia että jos nainen on itse joku 155cm tai 175cm että minkä mittaiselta mies siinä rinnalla tuntuu. Joku kaksimetrinen mies ja puolitoistametrinen nainen näyttää kuin isä ja tytär.

Vierailija
12/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselysi ei toimi, ainakaan ensimmäinen vaihtoehto. Ja miksi alle 170cm miehet on jätetty kyselyn ulkopuolelle? Sen sijaan äärimmäisen marginaalinen yli kaksimetristen miesten joukko on päässyt kyselyysi... Hienoinen ennakkoasenne paistaa tästä läpi.

En osaa sanoa, miksi ensimmäinen vaihtoento ei toimi. Se on tehty ihan samalla tavalla kuin muutkin vaihtoehdot.

Vaihtoehto alle 170 olisi kyllä ehdottomasti pitänyt vielä lisätä. 

My mistake! Mutta taidat olla oikeassa, että oma ennakoasenne paistaa tässä läpi, kun olen itse 176cm

Vierailija
13/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 161 cm ja mieskaveri 183 cm, näin on tosi hyvä :D En missään nimessä huolisi lyhyempää miestä kuin nykyinen.  

Ap kommentoi aloitukseensa tällaisia saadakseen provonsa eloon...

Vierailija
14/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172, ja ihannepituus miehelle olisi plus 10 - 15 senttiä, mutta on aika irrelevanttia osuuko juuri tuohon kohtaan. Jos on hyvä ryhti ja istuessakin pitempi (olen pitkäselkäinen), niin jo plus 3 - 5 senttiä olisi suurta plussaa.

Jos mies olisi minua selkeästi lyhyempi, se olisi varmaan jo häiritsevää ja muiden ominaisuuksien pitäisi kompensoida aika paljon. Ihan niin kuin minunkin pitää yrittää enemmän lieventääkseni ruman naamani vaikutusta.

Vierailija
15/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös naisten pituudessa on paljon eroja, minä olen naiseksi aika pitkä, monta senttiä yli keskiarvon, eli 172cm, on minua pidempiäkin, enhän ole edes ns. mallin mittainen eli vähintään 175cm, mutta sitten on todella paljon lyhyempiä naisia, jotkut jopa alle 160cm. Onhan se ihan eri asia että jos nainen on itse joku 155cm tai 175cm että minkä mittaiselta mies siinä rinnalla tuntuu. Joku kaksimetrinen mies ja puolitoistametrinen nainen näyttää kuin isä ja tytär.

Mä en kyllä tajua tuota "isä ja tytär" juttua :D Siis lyhyet naiset näytämme nuorekkailta pitkiin siskoihin verrattuna? Kiitos kovasti! Lisäksi pitkän miehen tytär olisi oletettavasti pitkä kuten isänsä. Eli eikö nimenomaan pitkä nainen ja pitkä mies herättäisi mielikuvan "isä ja tytär"? Niin, mietipä sitä ;)

Vierailija
16/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni olisi eniten mieleen noin 160cm mies, mutta sitä ei ollut vaihtoehdoissa. Kyllä allekin voisi kelvata, mutta nyt kysyttiinkin ihannetta. Yli 170cm tuntuisi jo liian pitkältä, vaikka ei sekään nyt haittaisi

Vierailija
17/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pituus ratkaise, vaan karisma.

Olen tapaillut miehiä välillä 160-194 cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi