Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieraat, jotka kommentoivat vain sitä kuinka huolehdit lapsista. Rasittavaa

Vierailija
13.03.2019 |

Taas vierailun jälkeen poikki. Tässä jotakin otteita keskustelusta, niin ehkä ymmärrätte mitä tarkoitan. M on minä, V vieras.
J ja M repliikeissä ovat lasten etukirjaimet

M: "Nonniin, hei, tervetuloa!"
V: "No terve! Onko J:llä tahra tuossa paidassa? Vaihdapa tuo paita"

Kun asetutaan alas:
M: "Ihan kiva ilma! Ulkona on oltu. Tosi mukava pulkkailla kun aurinko paistaa
V: "Niin ulkona olette olleet? Oliko varmasti tarpeeksi vaatetta?"
M: "Juu, kyllä, saa siellä olla! M:llä on uusi pulkkakin niin tykkää vetää J:tä siinä
V: "Olihan J:llä parit paidat ja housut ja M:llä villahaalari?"
M: "Joo, kyllä, nehän meillä aina mukana" :)

Keittiössä

M: "Tulipa hyviä näistä pullista vaikka ajattelin että mitä näistä tulee.. Ottakaahan kahvia!"
V: "Kiitos, me ei juoda kahvia, ota vaan itsellesi"
M: "Okei, siinä on keksiä myös jos haluatte ottaa"
V: "Ethän sä J:lle ja M:lle anna niitä suklaakeksrjä?"
M: "Noh, nämä on meillä vieraille vain.. Hei, mulla olikin kuvia kun olen kehittänyt. Tässä on J viime kesänä, kiva tausta tuli
V: "Voi että, on taatusti kylmä istua tuossa. Eihän vaan pitkään istunut kylmällä hiekalla?"
M:."Tuossa oli viime kesän helteet justiin.. köh.."

Kuvittelenko vaan, vai yritetäänkö minua jotenkin lyntätä äitinä? Ei sillä, minulle ei ole mikään itsetunnon kysymys olla jokin supermamma, mutta nuo kysymykset tuntuvat joskus kiusallisilta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kyllä vieraaltasi... erikoista kommentointia! Onko hän muuten ihan tasapainoinen ihminen?

Vierailija
2/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sama vieras kyseessä? Jos ei niin jokin herättää huolta koska tuskin muilta tuollaisia kysellään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet huolimaton ja hän on aidosti huolissaan lapsista? Ilmeisesti teillä on joskus ollut liian vähän vaatetta?

Vierailija
4/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalle tommoset lähtisi minun luota :D

Vierailija
5/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi tuota minään lynttäämisenä, vaan hän/he ovat huolissaan. Ehkä hieman tylyä että eivät juttele kanssasi mistään muusta, mutta jos heillä on todella herännyt huoli lapsista.

Vierailija
6/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti anoppi tai oma äitisi kylässä

Vierailija
7/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat isovanhempia ja kyse on ainoista lapsenlapsista, voin "hiukan" ymmärtää. Jos ovat nyt ylihössöttäjiä..mutta jos eivät ole isovanhempia, niin kuulostaa kyllä ilkeältä minun korvaan tuollainen puhe!

Vierailija
8/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti anoppi tai oma äitisi kylässä

Minustakin tämä kuulosti iäkkäämmältä ihmiseltä.

Vierailija
9/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet ihan tavallinen vastuustuntoinen vanhempi, joten onhan tuo typerää kommentointia. Ihan kuin et osaisi itse huolehtia omista lapsistasi. Suosittelen jatkossa kysymään suoraan, että epäiletkö lapsen pukemistaitojani vai miksi kyselet? Tai et vastaa mitään. Tuosta suklaakeksijutusta olisin varmaan antanut ne kauhistuttavat ja vaaralliset keksit lapsille vieraiden edessä. Lapsilla olisi ollut hauskaa ja vieraat voisi haukkoa henkeä näin järkyttävää tilannetta todistaessaan.

Vierailija
10/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen et mamma joka mänttää lastensa kanssa suklaakeksejä ja -15 asteen pakksilla vetäistään päälle vaan kulahtanut vk-haalari.

Taidat olla se sama joka kävi lasten kanssa Hesellä viikottain ja jolle työntekijät "tirskui"?

Vierailija
11/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan normaali ihminen tuollaisia puhu, joten minäkin veikkaan iäkästä sukulaista, äiti tai anoppi luultavasti, miehet harvemmin tuollaisia puhuu.

Vierailija
12/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoinen et mamma joka mänttää lastensa kanssa suklaakeksejä ja -15 asteen pakksilla vetäistään päälle vaan kulahtanut vk-haalari.

Taidat olla se sama joka kävi lasten kanssa Hesellä viikottain ja jolle työntekijät "tirskui"?

Ap:n anoppiko se siellä?

Vierailija
13/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi muuten helpompi lukea, jos ihan tätä tarinaa varten valitsisit lapselle jonkun muun alkukirjaimen kuin itsellesi. 

Vierailija
14/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus, kuulostaa ihan omalta äidiltäni. Joka jumalan asiasta pitää sanoa jotain negatiivista. Miehen puolen sukulaiset eivät koskaan tee niin, koska aihetta ei ole. Lapsi on terve ja tyytyväinen ja äitini jaksaa vollottaa aivan kaikesta, kertakaikkisen ahdistavaa.

Vierailija
15/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa huolehtimaan niistä lapsista, mikäli ette halua herättää huolta ja kun kerran niitä-lapsia-on-pakko-tehdä.

Sitten ulistaan lastensuojelun asiakkaina, että taas tuli mukamas turha ilmoitus

Vierailija
16/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainaki tollasel vieraal sanoisin: kiitos vain, mutta voitte lähteä. Koen olevani ihan ok vanhempi, enkä kaikkein p*skin. +:ssana, etyä kyllä varmadti moni kuukin olisi puuttunut asioihin jos olisi ollut puuttumista.

Vierailija
17/17 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa joltain ihan perus vanhemmalta tädiltä, joka koko ajan pelkää ja on huolissaan kaikesta. toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Itselläni on tällainen sukulainen, otin ihan luonteenpiirteenä, joka toisinaan oli vähän rasittava. Sitten tämä täti  sairastui ja hössötys loppui, luonne muuttui. nyt on välillä ikävä sitä saarnaamista. hänet tavatessaan tuntuu haikealta, kun keksin kymmeniä tilanteita, joissa "vanha täti" olisi avannut sanaisen arkkunsa valistaakseen kaikista vaaroista.  ihan hyväntahtoisesti hän sen teki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan