Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väkivaltainen ryöstöaalto piinaa Tukholmaa – uhreina lapsia: "Kuulusteluissa on tullut esille, että ryösteleminen on joidenkin mielestä kivaa"

Vihreä
13.03.2019 |

Kylläpäs nuo pikku Börjet, Kallet ja Åket ovat nyt innostuneet ryöstelememään oikein jengeissä porukkaa Tukholmassa. Miten se on tuo ruotsalainen veri kun saa tuolla tavalla rötöstelemään?

"Poliisin mukaan nuorten tekemiin ryöstöihin on useita syitä. Yksi syy on valta-aseman tai arvostuksen hankkiminen rahan sijaan."

"Toisena syynä voi olla se, että ryöstäjät haluavat samanlaisen statuksen, jonka vauraampien asuinalueiden nuorten hienommat tavarat tuovat. Jotkut tarvitsevat nopeasti rahaa huumeisiin."

"– En halua lietsoa paniikkia. Joskus voi olla kuitenkin viisasta jättää arvotavarat kotiin ja vanhemmat ovat saattaa lapsia esimerkiksi harrastuksiin."

Hmm, ettei vain jotain olisi jäänyt poliisilta kertomatta asiassa?

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vakivaltainen-ryostoaalto-tukholmas…

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lietsoa paniikkia. Kyllä mä olisin huolissaan oman lapsen puolesta.

Vierailija
2/5 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"– En halua lietsoa paniikkia. Joskus voi olla kuitenkin viisasta jättää arvotavarat kotiin ja vanhemmat ovat saattaa lapsia esimerkiksi harrastuksiin."

Jaa, eikö ruotsalaislapsilla enää olekaan oikeutta kävellä arvotavaroiden kanssa joutumatta ryöstetyksi?

Missä maailmanlaajuiset lapsimarssit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S uvakeille ei mikää ole liian arvokasta uhrattavaksi myltikyldyyrin alttarille, ei edes omat lapset.

Vierailija
4/5 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkä maa tekee tuollaista itselleen? Muutta itse itsensä vähitellen kehitysmaaksi. Mitä on 100 vuoden päästä?

Vierailija
5/5 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIkä maa tekee tuollaista itselleen? Muutta itse itsensä vähitellen kehitysmaaksi. Mitä on 100 vuoden päästä?

Esimerkiksi Suomi.

Kun me ei voida sille mitään. Kansainväliset sopimukset ja muut tekosyyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi