Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison tapa loukkaantua

Vierailija
13.03.2019 |

Onko muiden miehet loukkaantuessaan sellaisia, että menevät sänkyyn makaamaan ja katsomaan puhelintaan klo 20 illalla ja eivät hievahda sieltä ennen seuraavaa aamua. Miten ärsyttääkään tuollainen käytös.

Lapsetkin ihmettelevät asiaa. Eilen tilanne alkoi lasten iltapalan tekemisestä. Mies ei ollut sitä tehnyt, kun tulin kotiin 19.30 toisen lapsen kanssa. Kertomansa mukaan minä ei ollut pyytänyt sitä tekemään ja lapsen toiveesta hän ei sitä tehnyt. Tein iltapalan, en ehtinyt edes suihkuun kuntoilun jälkeen, kun tyttären ja minun lempiohjelma alkoi tv:stä. Mies loukkaantui siitä, kun meillä oli erimielisyyttä miten iltapala tehdään. Hän olisi tehnyt sen omalla tavallaan, mutta tein sen omalla tavallani, koska tekoa ei oltu edes aloitettu.

No, mies meni sänkyyn makaamaan, kun hänen mielipidettään ei kuultu. Ei tullut makuuhuoneesta ulos koko illan aikana. Minä ja lapset pyydettiin iltapalalle ja katsomaan tv:tä. Ei mitään vaikutusta.

Tämä on tyypillistä miehelle mennä makuuhuoneeseen tuijottamaan puhelintaan, kun kokee tulleensa väärinkohdelluksi. Tai toiseen huoneeseen kaljatölkin ja puhelimen kanssa. Mielestäni lapsellista ja lapsiakin ahdistavaa. Mutta koska lapset ovat aina kotona tuosta käytöksestä ei voi oikein keskustellakaan hänen kanssaan. Lasten aikana asiasta en halua sanoa, koska seuraus on taas tuo sama.

Toivoisin, että miehelläni olisi rakentavimpia tapoja purkaa loukkaantumistaan. Lähteä harrastukseen, tavata kavereita. Mutta hänellä ei ole kumpaakaan. Lapsilla ja minulla on harrastukset ja kavereita. Pääsemme tuulettumaan. Miehellä vain työ ja koti. Siitä kenkä ehkä puristaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä aiheutit ongelman. Miksi et antanut miehen tehdä sitä iltapalaa ja sinä olisit päässyt sinne suihkuun? Miksi käyttäydyit kuin marttyyri? Ei tässä(kään) mies toiminut väärin. Sinä toimit.

Vierailija
2/3 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä viestiä tästä lähtien selvemmin miehellesi. Saattaa olla että puhut niin paljon, että mies ei sitten tiedä, että missä vaiheessa tulee niitä tärkeitä ohjeita ja toiveita ja menee epähuomiossa ohi korvien.

Kun mies sitten tekee jotain, niin älä mene esittelemään, että kuinka sinä sen olisit tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista ei voi muuttaa, mutta itseä voi, joten olisiko sinussa nyt myös hieman funtsittavaa myös?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi