Nuori vaimoke, miehelle mieliksi?
Hei,
Olen nuori 25 v nainen ja pulassa 43 v mieheni kanssa. Hän peniksensä on erittäin kookas. Vuoden yhdessä olon jälkeenkään paikkani eivät anna periksi koko komeudelle ilman ratkeamisen ja venymisen kivuliasta tunnetta. Ja nyt kun yritämme lasta niin seksiä on paljon, mutta minusta tuntuu, että paikkani hajoavat tästä kirnuamisesta. Ymmärrän että lauetaakseen useamman kerran "nalli ei pala helposti, mutta äsken parilla pienellä tauolla puolen tunnin junttaamisen jälkeen en pääse kunnolla kävelemään. Pimpsa on aivan ärtyneen punainen, turvonnyt ja kipeä. Se oli 3. kerta tänään. Tuskaa.
Auts-apua - pelottaa jo aamu
Hellästi kiitos
Kommentit (4)
Hui, kannattasko nyt pitää vähän taukoa! :O Kai nyt sitä vähemmästäkin on paikat kipeenä jos tänää kolmatta kertaa jo :D
Huhhuh!
No miestäsikö sä vaan yrität miellyttää? Onko toi lapsenyritysjuttukin vaan siksi, että mies sitä haluaa? Emmä tajuu...
Ihan muistuu edesmennyt mieheni ja nuoruus mieleen. Hänellä oli iso elin ja kauhean viriili oli myös. Piti saada pillua vähintään pari kertaa päivässä. Minulla oli aina rakastelun jälkeen pillu kuin synnytyksen jäjiltä. Punainen, turvonnut ja aristava. Pyöräilyäkään ei voinut ikinä edes ajatella.
Monesti olen miestäni kaivannut, kun rakastelu tuntui hänen kanssaan todella hyvältä. Ainoastaan jälkioireilu oli ikävää. Hänen jälkeensä minulla on ollu pari pitkäaikaista suhdetta pienielimisen miehen kanssa eikä seksielämä enää ole ollut läheskään niin tyydyttävää kuin miesvainajani kanssa oli. Ole kiitollinen, että olet törmännyt noin isoelimiseen, niitä on kuitenkin aika harvassa. Nauti täysin rinnoin elimestä, kun vielä voit.
Hui, kannattasko nyt pitää vähän taukoa! :O Kai nyt sitä vähemmästäkin on paikat kipeenä jos tänää kolmatta kertaa jo :D
Huhhuh!