Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kertoa laukeamisesta?

Vierailija
14.03.2013 |

Miksi miesten täytyy kertoa ennen laukeamistaan, että minä tulen kohta kun sen ihan varmasti huomaa muutenkin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää varmaan miehessä kiihottavuutta, kun mainitsee sen ääneen :)

Vierailija
2/4 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on myös olevinaan vinkki naiselle, jos haluaa yrittää ehtiä mukaan? On muuten jännä tuo asia. Minulla ei ole montaa miestä ollut, mutta totta tosiaan, tuo on kyllä tapana ollut kaikilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies laukeaa niin yleensä heppi lerpahtaa varsin pian sen jälkeen. Yhdynnässä on vähintäänkin kohteliasta kertoa hieman tätä ennen että kohta leikkiin on tulossa tauko. Tämä asia opitaan viimeistään siinä vaiheessa, kun asiasta eli kertomattomuudesta tulee ekan kerran kitkerää palautetta tyyliin "mä olin niiiiin lähellä ja sinä kusipää lopetit kesken. Ei sua kiinnosta kuin oma laukeamises."

Suuseksin yhteydessä on niinikään kohteliasta kertoa, että kohta lentää. Näin imuttaja voi valita nieleekä vai ottaako pois suusta.

Vierailija
4/4 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 10:53"]

Miksi miesten täytyy kertoa ennen laukeamistaan, että minä tulen kohta kun sen ihan varmasti huomaa muutenkin.

[/quote]Miten niin huomaa? Itse ainakin voin päästää mällit sisään ääntäkään päästämättä. Toisaalta osaan pitää sellaista ääntäkin, että siitä huomaa. Jos siemensyöksy ei aiheuta mitään tuntemuksia, siis orgasmia, voi päästää sisään ihan hissukseen, käydä pesemässä kalu ja ruveta nukkumaan. Saattaa ärsyttää naisia tuollainen vai mitä. Lasti sisällä siinä nelinkontin ja ihmetellä että mihin mies lvisti ja saiko se vai ei. Mahtaa tuntea itsensä typeräksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä