Tärkeä tiedote: Nautinnollista suihinottopäivää!
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 08:25"]
Varmaan muistakin, ihan muutenkin.
Mutta miksi tämä suihinottopäivä on suunnattu vaan miehille? Eikö meitä naisiakin voi muistaa?
[/quote]
Ei. Tämä on vastine ystävänpäivän romantiikalle, joka taitaa olla ennemmän naisten juttu.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 08:27"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 08:25"]
Mutta miksi tämä suihinottopäivä on suunnattu vaan miehille? Eikö meitä naisiakin voi muistaa?
[/quote]
Ei. Tämä on vastine ystävänpäivän romantiikalle, joka taitaa olla ennemmän naisten juttu.
[/quote]
No siten mun ei tarttis muistaa! :D
Mies kun ei pidä meitä ystävinä, joten ei muistanut mitenkään, hahhah. Se on joskus vähän putkiaivo....
Kaikenmaailman päiviä.
No hyvä, ei munkaan tarvi reagoida mitenkään. Mies ei muista ystävänpäivää, ei naistenpäivää jne.
Tässä sulle aloittaja tärkeä tiedoite: ime mun munaa.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 08:46"]
Tässä sulle aloittaja tärkeä tiedoite: ime mun munaa.
[/quote]
Tärkeä tiedote sinulle: Oletko homo vai miksi haluat miestä?
Ei se ole pelkkä suihinottopäivä. Tänään on suihinotto ja pihvipäivä, steak and blowjob day.
Mieheni kyllä aamulla mainitsi , että on suihinottopäivä ja toivoi että illalla muistaisin sen. Taidan kuitenkin unohtaa koska hän ei pyynnöstäsi huolimatta tuonut kukkia naistenpäivänä. Olisi ollut syytä tuoda siksikin kun oltiin riidoissa ja soitti keskellä päivää kysyäkseen, olinko leppynyt.
No Mua ei muistettu äitienpäivänäkään ystävän tai naisten puhumattakkaan synttäreinäkin aika vähän itse järkkään aina miehelle kaikkea mutta en tänään
Siis onko tänään Oton nimipäivä?
Eihän Oton päivä mikään suihinottopäivä ole, vaan DOKAUSPÄIVÄ! Kunnon putki alkaa, joka päättyy vasta Yrjön päivään.
Mies sanoo ystävänpäivänä että hyvää ystävän päivää ja jatkaa kahvin ryystämistä. Naistenpäivänä hän sanoo ainiin hyvää naisten päivää ja jatkaa lehden lukua. Suikkaripäivänä minä sanon että hei muru hyvää suikkaripäivää ja jatkan ompelemista....
Eiks tää mene silloin ihan niinkuin pitääkin?
Hei, kyllä nyt on tasa-arvo hakusessa kun naisilla ei ole vastaavaa päivää. Ystävänpäivä on ystäville, naistenpäivällä on taas ihan oma merkitykseksä kuin naisten hemmottelu.
Joten kyllä meillä mies jää tänään ilman pihviä ja suihinottoa.
Edelleen pysyn kannassani, että jos mies ei suostu antamaan suuseksiä mulle, ei hänkään saa suuseksiä muuta kuin silloin, kun oikeasti haluan sitä antaa (muutaman kerran vuodessa). Näiden juttujen pitää olla tasapuolisia. Mä en halua, että seksielämästä tulee sitä, että mä annan ja mies ottaa. Hän tietää sen ja hyväksyy sen. Ja jonkun keksityn päivän velvoittamana en varmasti lämpene ajatukselle.
Turva muuten vaivautua sanomaan, että mies imetyttää munansa sitten muualla. Samalla tavallahan mä voin nuoletuttaa tussuni muualla :)
Nyt tiedänkin mitä teen tänään illalla, otan kyllä kunnolla suihin, kunhan mies ensin suvaitsee saapua töistä ;) Nauttikaa naiset miestenne vehkeistä!
T. N19
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 13:53"]
Mies sanoo ystävänpäivänä että hyvää ystävän päivää ja jatkaa kahvin ryystämistä. Naistenpäivänä hän sanoo ainiin hyvää naisten päivää ja jatkaa lehden lukua. Suikkaripäivänä minä sanon että hei muru hyvää suikkaripäivää ja jatkan ompelemista....
Eiks tää mene silloin ihan niinkuin pitääkin?
[/quote]
Mielestäni ei. Sinun pitäisi paistaa se pihvi, ottaa suihin ja kertoa miksi. Sitten saisit sen ystävänpäivälahjan. Mutta molemmat pitää päänsä, näillä mennään ja suhde senkun komistuu. Miksi ette eroa? Veikkaan syyksi asuntolainaa. Kokemusta on.
Hyvä kun kerroitte tämmöisestä päivästä! Olipas mukava sauna reissu!
Mies tykkäs ;)