Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eniten häpeät siinä tosiasiassa, että autosi on rahoitusyhtiön nimissä? Ulkomaille et voi ajaa ilman hankalasti saatavaa lupaa

Vierailija
10.03.2019 |

On ilo ajaa omalla autolla ulkomaille huolettomasti.
Mikko

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni edes viitsii ajella ulkomaille? Huoh

Meillä ollut autot aina omia ja 40 vuoden aikana ollut kaksi kertaa aihetta ajella ulkomaille ja nekään ei ollu pakkoreissuja.

Vierailija
2/30 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lupa onkin tooosii vaikeasti hankittava... yksi soitto ja tulee saman tien postitse.  Rahoitusyhtiöiden korko nyt vaan on niin paljon pienempi kuin pankkilainan, jopa 0%.  Itse ajelen ulkomaillakin hyvin huolettomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leasing-autolla on ainakin ajeltu Norjassa ja Ruotsissa, eikä mitään lupia ole tarvittu.

Vierailija
4/30 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leasing-autolla on ainakin ajeltu Norjassa ja Ruotsissa, eikä mitään lupia ole tarvittu.

Ensi kerralla joku käräyttää teidät. Siitä on leikki kaukana silloin. Ymmärrät kai sen?

Mikko

Vierailija
5/30 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko on oikeassa, oma auto on paras auto. Velka-auto on kikkelin jatke, joka paljastuu.

Vierailija
6/30 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole autoa (tai siis on, mutta työnanatajan). Jos auton hankkiminen olisi ajankohtaista, ottaisin ehdottomasti leasingin kaikilla mausteilla niin, että ei tarvitsisi kuin tankata ja ajella. Mikä sen helpompaa!

Lisäbonuksena sopimuksesta riippuen voi esimerkiksi vaihtaa auton aina kun vaikka väri rupeaa kyllästyttämään.

Vierailija
7/30 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä mitään. Enkä ikinä lähtisi autolla ulkomaille. Hoitajan palkalla ei tuosta noin vaan autoa pysty ostamaan, joten siksi rahoitusyhtiö on hyvä vaihtoehto minulle.

Vierailija
8/30 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En häpeä mitään. Enkä ikinä lähtisi autolla ulkomaille. Hoitajan palkalla ei tuosta noin vaan autoa pysty ostamaan, joten siksi rahoitusyhtiö on hyvä vaihtoehto minulle.

Millä ihmeen logiikalla rahoitus on halvempi kuin ostaminen omalla rahalla?

Vierailija
9/30 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettäisi enemmän, jos ei olisi muita harrastuksia kuin provoilla tänne aina samoista aiheista. Kertoo kai muistisairaudesta tai mielikuvituksen puutteesta.

Vierailija
10/30 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otapa selvää, mitä tarkoittaa vaihtoehtoiskustannus.

Vierailija
11/30 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autot on olleet omia siitä saakka, kun kortin sain vuonna 2005. Kerran olen ajanut sukulaisiin Haaparantaan, muuten en ole ulkomaille omaa autoa tarvinnut.

En ole myöskään ikinä selvittänyt kenenkään auton omistussuhdetta, paitsi töissä, kun näitä rahoitusasioita hoidan työkseni. Ihan kaikenlaisilla ihmisillä on rahoitusautoja, myös menestyvillä yrityksillä. Omalla autolla leuhkiminen on aikamoinen jatke, mutta mikäs siinä.

Vierailija
12/30 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan itse oman autoni. Muuten, auton voi myös ostaa ihan tavallisella pankkilainalla.

Vierailija
13/30 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy autolla ulkomailla.

Vierailija
14/30 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en koskaan laittaisi useita kymmeniä tuhansia autoon vaan mieluummin otan auton rahoituksella. Loppuerä sen verran suuri, että kuukausimaksu kohtuullinen ja vaihdan kuitenkin auton ennen tuota loppuerän maksamista. Auto on p*skin sijoituskohde, joten hölmöä olisi laittaa esim. 60 000 e autoon. Ennemmin sijoittaa ne, jolloin saa tuottoakin rahoilleen. Auton arvo kun vaan laskee koko ajan.

Vierailija
15/30 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilo olla autoton :) En ole ajanut edes ajokorttia :) Hyvin säästää veroissa ja löpöttimessä yms :) Ihan omasta halusta olen autoton ja en pummi keneltäkään koskaan kyytejä :)

m 28

Vierailija
16/30 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten hävetä mikään. Eka rahoitusauto alla, aiemmin vakuudellinen pankkilaina on ollut halvempi, nyt rahoitustarjous oli parempi. Jos haluan ulkomaille voin a) lähteä meidän toisella autolla, b) pyytää sen luvan tai c) lunastaa auton omaksi.

Vierailija
17/30 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä yhtään. Se hävettäisi jos olisin ollut niin tyhmä että olisin realisoinut hyvin tuottavia sijoituksia ja maksanut niistä vielä verot sen sijaan että olisin ottanut rahoitusyhtiöltä lähes ilmaista lainaa vain sen takia että auton papereissa lukisi oma nimeni rahoitusyhtiön nimen sijaan. 

Vierailija
18/30 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät typerät ihmiset joutuu ostamaan autot omaksi. Korkeastikoulutetut fiksut ihmiset saavat auton käyttöönsä minimaalisilla kustannuksilla. Työnantaja maksaa auton ja minä käytän sitä. Ei tule itselle maksettavaksi kuin korotettu veroprosentti, joka on naurettavan pieni hinta verrattuna vastaavan omistusauton kustannuksiin. Lisäksi autoetu kerryttää eläkettä.

Vierailija
19/30 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me mitään ihmeellistä lupaa olla kysytty. Vakuutusyhtiöstä toki vihreä kortti ja itse kirjoitin lupalapun, että mies saa ajaa autolla ulkomailla vaikka laina minun nimissäni. 

20/30 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä ole santtu että se on halvempi eikä se olekkaan, mutta hoitajalla tuskin on 20000€ mitä tuommoine hinnat alkaen kauppakassi maksaa. Jos säästää niin menee ainakin se 5 vuotta ja milläs kuljet sen ajan jos välttämättä auton tarvii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi