Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En vain enää siedä miestäni

Vierailija
09.03.2013 |

Inhoan miestäni. Ei ole kertaakaan muistanut minua minään ns merkkipäivänä,ei synttärin,ystävänpäivänä,kihlajaispäivänä,naistenpäivänä,jouluna,äitienpäivänä..ei koskaan.Olen asiasta sanonut tuhat kertaa, koska olen pahoittanut mieleni.Ja kyllä,ymmärrän että ne ovat vain yksittäisiä päiviä, mutta ei järjestä yllätyksiä koskaan arkenakaan. Satutaa katsoa vierestä, kun JOKA IKINEN ystäväni poikaystävä muistaa tyttöystäviään ja antaa näille huomiota. Minä en saa huomiota,en ikinä. Itse olen yllätyksiä keksinyt,mutta tuntuu,etten jaksa enää huomioida. Mies harvoin sanoo rakastavansa,mutta väittää, ettei vain muista,mutta rakastaa mukamas minua eniten ikinä. Olen turhautunut,kun mies vielä sählääkin kokoajan, ei keskity ja ole läsnä. Onko muilla samanlaista? Tuntuu että koko rakkaus miestä kohtaan alkaa lopahtamaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Jos meillä joku mättä (puolis tai toisin) niin siitä puhutaan ja tehdään muutoksia.

Meilläkin mies joskus jätti ostamatta lahjan mutta koska itse pidän pienestä muistamisesta niin siitä sanoin ja sen jälkeen on lahjaa tuotu.

Tämä toimii myös toisinpäin, kuuntelen ja toteutan mitä mies kaipaa.

Melko kamala tilanne jos tämä vaikuttaa noin syvästi sinuun ettet siedä miestä ja tuntuu että rakkaus lopahtaa. Jos et saa haluamaasi käytöstä mieheltä niin miksi olette yhdessä? Mikä teitä yhdistää? Pitää ymmärtää toista, tulla toista vastaan. Ainakin nähdä mistä toinen ilahtuu ja koittaa parhaansa.

Tuo on vakavan juttelun aika. Ei siis se että mies ei tuo ystävänpäivänä sinulle yllätystä vaan tuosta paistaa pettymys suhteeseen. Koita sinäkin tulla miestä vastaan mutta jos suhde on pelkää turhautumista niin mikä suhde tuo sitten on? Miksi olla yhdessä jos ei osata olla toiselle hyvä ja täyttää hänen toiveitaan (siis sellaisia joita pystyy).

Vierailija
2/2 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsi ja viimeinen vaihtoehto mitä haluaisin lapsen kannalta on ero.Muuten olisin lähtenyt jo.Haluan vain uskoa että mies muuttuisi joku päivä,mutta nyt olemme niin monta kertaa jutelleet,ilman muutosta,että alkaa usko menemään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla