ikä pillukullipimpuli-palsta tästä on tullut?
Puolet ketjuista sisältää noita sanoja. Todella rasttavaa.
Kommentit (9)
kauan mä oon ollut tääl? ainakin 5v
Mua ei mitkään nimet tai sanojen väännökset yleensä häiritse, enkä vastaa koskaan ärsyttävä sanonta tai nimiketjuihin, mutta en myöskään koskaan (ikinä) avaa ketjua jossa otsikossa on sana pimpuli
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 02:10"]
Mua ei mitkään nimet tai sanojen väännökset yleensä häiritse, enkä vastaa koskaan ärsyttävä sanonta tai nimiketjuihin, mutta en myöskään koskaan (ikinä) avaa ketjua jossa otsikossa on sana pimpuli
[/quote]
Just avasit ja vastasit:D
Ihmettelen ihan samaa. Paljon jaksaa kiinnostaa tuollaiset keskenkasvuiset aloitukset. Uudistuksen jälkeen tänne palstalle on jääneet vaan pöpit.
Ajattelinpa äsken samaa, kun avasin koneen ja rupesin aamukahvin kera silmäilemään näitä ketjuja. Tuolla edellä joku heitti TOSI osuvasti: "Siitä puhe mistä puute" :D Itsellänihän sitä puutetta ei satu olemaan -onneksi!!! Mutta sääli niiden puolesta, joilla on...
Joo, en jaksa uskoa että kukaan yli 15 vee käyttää vapaaehtoisesti sanaa pimpuli. Ja ehkä joku mt-ongelmainen peräkamarinpoikka ikisinkku joka ei ole pimpulia koskaan nähnytkään.
Luulisin, että asialla on lessunaiset, jotka ei ole saaneet puhua seksiasioista sen enempää vanhempiensa kuin puolisonsakaan kanssa. Täällä sitten "avaudutaan" joka ikisestä karvasta ja poimusta. Rasittavaa!
Toi pimpulityyppi on hengannut täällä jo vuosia. Yritä kestää.;)