Jos laskettelurinteessä jollain vanhat kamat, mitä ajattelet?
Sinä laskettelurinteessä viihtyvä: Mitä mietit jos jollakulla on laskettelurinteessä (pikkulasten pupu-rinne) erittäin vanhat laskettelukamat ja asunakin tavis toppapuku (ei erityinen lasketteluasu)? Tipahtavatko silmäsi päästä vai etkö uhraa asialle montaakaan ajatusta?
Kommentit (13)
En kiinnitä asiaan mitään huomiota.
Minä käyn yhä vaan vanhoilla pitkillä suksilla ja iänikuisilla vanhoilla monoilla. Rukalla kysyin, että voiko näillä retroilla vielä tulla, niin sanottiin että juu juu, voi voi, ja noita näkee vielä ja ovat lämpimät ja hyvät. olen käynyt näillä tänäkin talvena. kun mielestäni vaan olisi niin hölmöää tunkea ne roskikseen, ehjät kamat ?!?
tirautan säälistä muutaman kyyneleen ja ojennan intersportin lahjakortin...
tai no, ei paljon kiinnosta. ei ole mitään järkeä ostaa aina uusia kamppeita jos vanhoillakin pärjää. säälin enemmän sellaisia ihmisiä joiden pitää toimia sen mukaan mitä muut ajattelee.
En mitään.mutta jos kypärä puuttuu tai rinnesäännöt,pidän vanhempia tosi ääliöinä ja hengenvaarallisina.
Juuri meinasin tätä itsekin kysyä, mutta aikuisen näkökulmasta.
Vanhat (pitkät) sukaset löytyy kellarista, samoin sauvat. En ole käyttänyt niitä sitten 90 luvun ja nyt tekis mieli mennä kokeilemaan onnistuuko laskeminen vielä. Mutta en tiedä kehtaanko mennä sinne noilla vanhoilla varusteilla.
kaikkea siellä näkyy. et ole yksin.
En niin yhtikäa mitään. Siis jos edes asiaa huomaisin. Turha siellä on kamppeilla koristautua. Sen kuuluu vaan teineille. Mutta kantit kannattaa terotuttaa tai muuten niillä vanhoilla lankuilla voi olla aika huono laskea.
Ei tipahda, kun en kiinnitä noin joutaviin asioihin huomiota.
yleensä lajeissa saa arvostusta vanhoilla kamoilla. vähiten tyyliä on 5-10 vuotta vanhoissa. uudemmat ovat muodikkaat ja vanhoista huokuu pitkäaikainen harrastus.
Ap tässä
Laskettelukamani ovat siis ihan 90-l alusta. Nuorinkin lapsemme on opettelemassa laskettelemaan ja jotta muu väki pääsisi kunnon rinteisiin pitäisi minun mennä hänen kanssaan siihen pupu-rinteeseen. Naruhississä olisi helpompi auttaa jos itselläkin olisi sukset jalassa.
En viitsisi vuokrata itselleni kamoja rinteessäseisoskelua varten. Enkä ostaa uusia kamoja ennen kuin on varmaa että tulemme koko perhe laskettelemaan enemmänkin. Aiemmin tuo on ollut vaan perheen miesväen harrastus kun minä olen ollut pulkkamäessä kuopuksen kanssa.
No, nolostelun sijaan voinkin ajatella että kamani kertovat pitkäänjatkuneesta harrastuksesta ;) .
En huomaa mitään outoa. Onks sulla sie rinteissä yleensä jotain tuttuja vai...? Mitä välii siis. T. toinen ikivanhoja kamoja käyttävä
Kiinnittääkö joku yleensäkin huomiota toisten varusteisiin?
Miksi toppapuvussa ei voisi lasketella? Tai nollakelillä tuulipuvussa?