Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alan ymmärtää miksi ihmiset pettävät t. nainen32v

Vierailija
07.03.2019 |

Tekisi mieli vain niin paljon seksiä. Mieheni ei vaikuta kiinnostuneelta minusta, vaikka olen mielestäni hyvännäköinen nainen, lapsen saannin jälkeen olen ihannepainossani ja laitan itseni aina kauniiksi, meikkaan ja pukeudun nätisti. Miehelläni ei ole muita naisia, tiedän tämän, meillä vain eri libidot, minulla korkea ja hänellä matala. Vinkkejä miten saisin mieheni taas innostumaan seksistä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan painostamalla. Tosi kurja tilanne, kaikin tavoin.

Vierailija
2/11 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se innostu, käy naapurissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisesta vastauksestasi. Olen yrittänyt olla painostamatta, mutta hän on lopettanut täysin aloitteen tekemisen. Tiedän, että hänellä on ollut töissä stressaavaa ja muutenkin nyt paljon ns. ylimääräisiä hommia. Mutta minulla alkaa menemään tämä jo siihen pisteeseen, että näen öisin unia seksistä muiden miesten kanssa. Tänä aamuna mietin itsekseni, että mikäli en tule saamaan seksiä kotona pitkiin aikoihin, on minun haettava sitä muualta. Perhettämme en haluaisi rikkoa ja pettäminen on väärin enkä sitä haluaisi ikinä tehdä, mutta koskakohan mieheni ymmärtää, että minullakin on tarpeet...

ap

Vierailija
4/11 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit lapsen miehen kanssa joka ei ole libidollisesti sinulle sopiva?

Vierailija
5/11 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei libidot kohtaa, pue Liberot, tiedä vaikka innostuisi.

Vierailija
6/11 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi teit lapsen miehen kanssa joka ei ole libidollisesti sinulle sopiva?"

Onneksi tein, lapseni on elämäni valo :)

ap

Vierailija
7/11 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut asiasta vakavasti hänen kanssaan? Olisiko esim. suusekis mahdollista, jos häntä ei kiinnosta "kunnon" seksi? Entäs seksilelut?

Vierailija
8/11 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu avoimesti ja suoraan miehellesi, miltä toi puutteessa eläminen tuntuu.

Ehkä saat jopa luvan käydä vieraissa tyydyttämässä itsesi? Ei se ennenkuulumatonta olisi.

En mä ainakaan haluaisi, että naiseni joutuu kitumaan puutteessa, koska tiedän kuinka turhauttavalta se tuntuu.

Vierailija
9/11 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit lapsen miehen kanssa joka ei ole libidollisesti sinulle sopiva?

Miksi kommentoit noin typeriä täällä? Etkö tiedä että ihmisen libido vaihtelee eri elämäntilanteissa. Ei sitä tiedä itsekään etukäteen.

Vierailija
10/11 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Otan asian hänen kanssaan kunnolla puheeksi, olen yrittänyt aloitteen tekemistä aina silloin tällöin ja ajatellut että hän ymmärtäisi asian. Mutta tosiaan paras vain puhua avoimesti, että mielestäni läheisyys olisi nyt saatava kunnolla taas kukoistamaan. Ja sille yhdelle, joka ihmetteli miksi olemme tehneet yhteisen lapsen: rakastan miestäni ja meillä on ihana perhe, turvallinen koti ja hyvä olla yhdessä. :) Seksi on jäänyt nyt vain taka-alalle, kun elämä ollut hektistä. Tämä saadaan varmasti kuitenkin kuntoon, kun tiedän että hän on uskollinen minua ja perhettämme kohtaan.

Ap

Vierailija
11/11 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi masturbaatio. Se on oikeasti hyvä vaihtoehto. Ei riko perheitä, mutta antaa mielenrauhaa ja laukaisee stressiä.