hissiselfiet- mitä järkeä/ideaa on ottaa itsestään kuva HISSISSÄ?
Ymmärrän jos ollaan hotellissa Pariisissa, mutta miksi sen oman kotitalon räjäisessä hississä pitää ottaa instaan kuvaa ettei hei, oon hississä, vähänkö siistii !
Ja tätä tekevät aikuisetkin, eivät vain teinit.
Kommentit (11)
Kaikki selfieitä ottavat ovat ääri itserakkaita, jotka luulevat tekemisiensä kiinnostavan ulkopuolisia ihmisiä.
Väärässä ovat, ketään ei kiinnosta.
Siinähän on n. 30 sekkaa aikaa, jolloin kukaan ei näe sinua, pitää varmistaa itselleen, että on vielä olemassa ja täällä ollaan.
Toinen vaihtoehto, että hissin peileistä on todettu "damn, näytän hyvälle" (himmeä valaistus auttaa) ja tämä onni pitää jakaa kanssaolijoille välittömästi.
Minä otan joskus sellaisen "räjähtänyt kotiäiti matkalla töihin, huomenta"-kuvan ja hississä siksi , ettei kotona ole muuta peiliä kuin kylppärin peilikaapin.
En kyllä tiedä, itse en edes ehtisi ottaa kuvaa kun talo on rakennettu 2018 ja hissi kulkee niin nopeasti.
Vähän samaan kategoriaan menee julkisissa vessoissa otetut kuvat. :D Wow, ihanko olit kauppakeskuksen vessassa käymässä.
Monet ihmiset ottavat niitä selfieitä ihan kaikkialla, missä hetken saa seisahtaa paikoilleen. Muun muassa liikennevaloissa olen nähnyt tätä tehtävän. Ei niitä kaikkia varmaan ole tarkoitus säilöä perhealbumiin tai julkaista, mutta ehkä niinkin joskus käy, kun sattuu oikein hyvä kuva ja kulma juuri siihen hissipläjäykseen.
Kun se puhelin on kasvanut kiinni siihen käteen, on sitä todella helppo käyttää ja hississähän on se muutama sekunti aikaa tylsistyä.
Usein huomaan käyttäväni erityisen hyvältä hissin valaistuksessa:D en tosin jaa näitä kuvia mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki selfieitä ottavat ovat ääri itserakkaita, jotka luulevat tekemisiensä kiinnostavan ulkopuolisia ihmisiä.
Väärässä ovat, ketään ei kiinnosta.
Minä otan kuvia jakaakseni niitä tietyssä paikassa ja tietyille ihmisille jotka ovat kiinnostuneita pukeutumisesta ja vinkeistä siihen liittyen. En jaa niitä näytelläkseni itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on peili.
Ja parikymppiset peilailevat kuin olisivat kotonaan.
Matka kuluu nopeammin.