Voiko samoja alushousuja pitää 4 päivää?
Mielipiteitä?
Kommentit (20)
No, voi, koska mikäpä estää. Mutta en kyllä pitäisi. Nykyään ihmiset käyvät lähes päivittäin suihkussa, joten hygieniasta huolehtimaton ihminen erottuu hajullaan.
Hyi hitto. Joka päivähän ne tulis vaihtaa. En haluu edes kuvitella sitä hajuu jos pitäis samoja 4 päivää.
Miksei voisi. Vain typerä edes kysyy moista. Normaalit ihmiset kyllä vaihtaa alusvaatteensa päivittäin, mutta ei se estä sinua pitämästä omiasi vaikka koko viikon.
Silloin kun käytän pikkuhousuissani isoja siteitä neljä päivää putkeen enkä hikoile, en näe syytä vaihtaa sitä siteen alla olevaa pikkuhousua. Toinen tapaus, missä voisin käyttää samaa pikkuhousua neljänä päivänä peräkkäin, on että otan ne aina yöksi pois ja joku pesee ja kuivaa ne aina ennen aamua. En nyt keksi muita tilanteita, joissa voisin käyttää samoja pikkuhousuja neljä peräkkäistä päivää.
Illalla huuhtasee kuumalla vedellä ja aamulla laittaa päälle. Voi pitää 4 päivää muttei yötä 😀
Mä oon sellainen ihminen, että kun oon vain yksin kotona, voin olla peseytymättä helposti viikon. Mutta silti pikkuhousut vaihdan joka päivä, vaikka en tapaisikaan muita ihmisiä.
Voihan niitä pitää niin kauan kuin hiutuvat kokonaan, kukaan ei kiellä.
Voi varsin hyvin. Alusvaatteet voi pestä joka ilta, ei tarvitse mitään huuhtaisuja vaan kunnon pyykkäyksen.
Mulla on niin karvainen tuhero, että väkisinkin siihen jää aina pikkuisen pissaa alushousujen imettäväksi. Mun on parasta vain vaihtaa ne pikkuhousut joka päivä, koska en halua uida neljän päivän pissoissa.
voihan sitä jonkun vuodenkin olla vaihtamatta alusvaatteita kunnes moorikaupunkin valtaus on suoritettu, sitten ovat toiaan isabellaväriset.
Lapsena 70-80 luvulla lapsuudenkotini tai oikeastaan ilkeä ja tyly äitini (rupusakki wt perhe) pakotti pitämään samoja alushousuja VIIKON. Kerran viikossa sai vaihtaa, lauantaina saunan jälkeen joka oli myös ainoa peseytymiskerta.
Hyi hitto miten inhosin ja häpesin pissa-alkkareita. Ne oli jo puolessavälissä viikkoa keltaiset ja koppurat, loppuviikosta jo ”rapisevat” ja kovettuneet ja haisevat.
Häpesin tarhassa ja koulussa, myös muita natsisääntöjä oli (lakanat sai vaihtaa 4 kertaa vuodessa, vessassa sai käyttää vain 1 paperinpalan, jääkaappia ei saanut avata klo 19 jälkeen...)
Nykyään vaihdn KAHDESTI PÄIVÄSSÄ alushousut, kohtalainen trauma jäi.
Riittää kun vaihtaa jouluna ja juhannuksena. Ne voi kääntää samalla kun kääntää kellon viisareita syksyisin ja keväisin.
Mikäs siinä jos peset ne välillä. Eihän ne mitään kertakäyttökamaa ole.
Voi, mutta ei välttämättä haise hyvälle.