Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kohtalotovereita: puolisolla eri päivärytmi kuin perheellä?

Vierailija
06.03.2019 |

Mies valvoo yöt ja katsoo telkkaria. Aamuvuorossa ollessa nukkuu iltaan töiden jälkeen. Iltavuoroon mennessä nukkuu siihen kun on töihin lähtö ja lapset on jo päiväunilla. Näkee siis lapsia viikonloppuisin, jos sattuu kotona olemaan.
Muilla samanlaista?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen kohtalo lienee jos on aviossa perheen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hankala tilanne, sitä äkkiä puoliso katkeroituu tuolla menolla, kun perheen ja arjen pyöritys vastuu on vaan toisella. Eipä tuosta selviä muuten kuin sillä, että työpaikka vaihdettaisiin tai kieltäytyisi tekemään tiettyjä vuoroja, mutta se tuskin on vaihtoehto.

Vierailija
4/12 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei tietenkään ole. 

Vierailija
5/12 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisosi ei ole lasten isä?

Vierailija
6/12 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kuulosti niin tutulta.

Vierailija
7/12 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kolmivuorotyö, joten on eri rytmi. Mutta mahdollisuuksien rajoissa on meidän muiden kanssa yhtä aikaa valveilla ja vapailla tietenkin. Työvuorotkin monesti pitkiä, välillä ei juuri ehdi nähdä lapsia.

Vierailija
8/12 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisosi ei ole lasten isä?

On kyllä.

Ap

Vierailija
9/12 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuttua ei nousis arkiaamuisin myöskään jos ei tarttis viedä lasta hoitoon. Yleensä menee takas nukkuun ja viikonloppuisin herää joskus 15-16 mikä on ihan hiton ärsyttävää.

Vierailija
10/12 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 3 vuoro työ ja välillä pitkät vuorot, ja en näe lapsia saatika miestäöni välttämättä viikkoon. Mikä ongelma, se on mun työ ja jostain se raha pitää tlla taloon.

Vierailija
11/12 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 3 vuoro työ ja välillä pitkät vuorot, ja en näe lapsia saatika miestäöni välttämättä viikkoon. Mikä ongelma, se on mun työ ja jostain se raha pitää tlla taloon.

Ap korjaa: eli ongelma on siitä kun mies VALVOO yöt katsoen TV:tä ja NUKKUU päivällä kaiken muun ajan kun ei ole töissä. Tekee vain kahtavuoroa.

Vierailija
12/12 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli vuorotyössä. Ei siitä perhe-elämästä tullut mitään, kun oli ihan oma rytmi hänellä. Vapaat kun sattui viikolle, ukko veti kännit ja siinä sitten yritimme lasten kanssa sopeutua, minä hoitaa työn ja lapset jaksaa koulun. Yritin puhua, mutta minähän se olin aina itsekäs narsisti, kun en tajunnut, että koskas hän sitten juhlii, jos ei vapaalla saa.

Yövuorossa kun oli, ei suostunut päivällä nukkuessaan korvatulppua pitämään. Mun ja lasten piti sut nurkissa hiipiä, ettei mies saanut raivareita.

On kuulkaa helppo arki nykyään, kun ollaan erottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi