Kaunein, ajattomin astiasto?
Haluaisin alkaa keräämään jotain astiastoa, mutta vaikeaa on löytää silmää miellyttävää.
Haluaisin ajattomuutta, kauneutta ja laatua. Astiastoa, joka sopii etenkin juhlaan, mutta myös arkeen.
Olisiko ehdottaa hyviä vinkkejä?
Kommentit (46)
haarukka veitsi lusikka ja lautanen
Miten sellaista voisi olla, että sama käy juhlaan ja arkeen ja nyt ja aina? Joku tosi basic, jonka saat tuunattua lautasliinoilla ja muulla kattauksella arkeen ja juhlaan ja ajanmukaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Miten sellaista voisi olla, että sama käy juhlaan ja arkeen ja nyt ja aina? Joku tosi basic, jonka saat tuunattua lautasliinoilla ja muulla kattauksella arkeen ja juhlaan ja ajanmukaiseksi?
Joku basic, missä on kaunis muotoilu.
Arabian Lumi-sarja on kaunis. Sopii moniin tilanteisiin. Ne ovat valkoisia, mutta siinä on hentoa raitakuviota. Kattaukseen saa väriä esim. pöytäliinalla ja serveteillä.
Vierailija kirjoitti:
Ultima thule
Nämä ovat upeita!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Teema😅
Teema on kiva, mutta tulee jo korvista ulos. :D
ap
Miksi et ota sitä mikä SINUSTA on kaunein? Sen löydät googlailemalla kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ultima thule
Nämä ovat upeita!
Ap
No onhan ne upeita, mutta kyllä mulla tulee niistä mieleen 70-80 -luku. Ja joo, oli ylppäreissäni myös 90-luvun alussa. Shampanjalasi on muuten vähän omintakeinen..
https://www.iittala.com/fi/fi/kattaminen/ultima-thule-kuohuviini-18-cl-…
Arabian Mainio Sarastus
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ota sitä mikä SINUSTA on kaunein? Sen löydät googlailemalla kuvia.
Koska olen yrittänyt Googlailla, enkä ole löytänyt. Kaipaan vinkkejä.
Tottaki otan oman mielipiteeni mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ultima thule
Nämä ovat upeita!
Ap
No onhan ne upeita, mutta kyllä mulla tulee niistä mieleen 70-80 -luku. Ja joo, oli ylppäreissäni myös 90-luvun alussa. Shampanjalasi on muuten vähän omintakeinen..
https://www.iittala.com/fi/fi/kattaminen/ultima-thule-kuohuviini-18-cl-…
Ai tuo olikin shampanjalasi. :D Noh, ei noista muutenkaan taida kokonaista astiastoa saada. :) Mua ei haittaa sinänsä vaikka tulisi mieleen 70-luku, kunhan on hienot.
Joku Villeroy & Bochin astiasto. Löytyy modernia ja vanhempaa tyyliä. Esim. Old Luxemburg on aika peruskiva ja siksi varmaan löytyy useastakin paikasta. Ei tietysti ole kotimainen, mutta onko moni muukaan enää.
Teema. On toiminut 50-luvulta lähtien ja toimii edelleen.
Hmm, miksi sain heti alapeukun? :D