Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että menkat oli paljon lyhyemmät ja oudommat kuin normaalisti?

Vierailija
06.03.2019 |

Menkat tuli kyllä ihan ajallaan, mutta oli paljon, ainakin puolet lyhyemmät kuin normaalisti ja jotenkin todella super helpot. Ihan normaalia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Ei kuukautiset aina ole samanlaiset. Itselläkin toisinaan 4 päivää ja toisinaan jopa 7-8 päivää.

Vierailija
2/6 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko minä? Mulla loppui just menkat ja ihmettelin just samaa. Menkat kesti vähän, vuotoa vähemmän kuin normaalisti, eikä mitään kipua (yleensä pientä juilimista). En osaa vastata mitenkään, mutta kohtalotoveri täällä siis :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalivaihtelusta. Todenäköisesti syystä tai toisesta jossain vaiheessa kiertoa hormonitasosi ovat hieman poikenneet tavanomaisesta tasostasi, jonka seurauksena kohdun limakalvo ei ole paksuuntunut yhtä paljon kuin yleensä. Näitä sattuu jokaiselle naiselle joskus - ja vanhemmiten vaihdevuosien lähestyessä useamminkin.

Vierailija
4/6 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, toisaalta jos olet seksiä harrastanut niin myös ns. Valekuukautiset on mahdolliset.

Vierailija
5/6 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli, kun olin raskaana.

Vierailija
6/6 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että jotenkin erilainen hormonitoiminta on ollut. Itsellä menkat ovat alkaneet outoilla vasta nyt vaihtareiden lähestyessä. Poikkeuksena ekat menkat synnytyksen jälkeen. Sinuna varmistaisin, ettei kyseessä ole raskaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä