Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saudi-Arabia

Vierailija
05.03.2019 |

Olen 17v poika ja olen miettinyt että haluaisin muuttaa Saudi-Arabiaan en nyt ehkä loppuelämäksi mutta vaikka ihan vain muutamaksi vuodeksi mutta minua huolettaa rikollisuus siellä. Onko Saudi-Arabiassa turvallista kävellä kaduilla?Tarvitseeko osata arabiaa vai pärjääkö englannilla? Onko helppo saada töitä ja syrjitäänkö minua siellä koska en ole islamuskoinen? Islam on myös aina kiinnostanut minua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan muuta Saudi-Arabiaan ihan tuosta vaan. Et itse asiassa edes pääse sinne käymään muutan kuin liikematkailijana tai pyhiinvaeltajana, kun turistiviisumeita ei myönnetä.

Mutta vastauksena kysymykseesi, Saudeissa on täysin turvallista kävellä kaduilla (mitä nyt uskonnollinen poliisi saattaa tulla pamputtamaan jos et ole ihmisiksi), eikä siellä juurikaan ole pikkurikollisuutta.

Vierailija
2/3 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et todellakaan muuta Saudi-Arabiaan ihan tuosta vaan. Et itse asiassa edes pääse sinne käymään muutan kuin liikematkailijana tai pyhiinvaeltajana, kun turistiviisumeita ei myönnetä.

Mutta vastauksena kysymykseesi, Saudeissa on täysin turvallista kävellä kaduilla (mitä nyt uskonnollinen poliisi saattaa tulla pamputtamaan jos et ole ihmisiksi), eikä siellä juurikaan ole pikkurikollisuutta.

Tiedätkö että pääseekö muualle lähi-itään ihan tuosta noin vaan ja onko muissa arabimaissa yhtä turvallista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita itäkeskuksesta, katot sitten jatkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi