Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin neuvo sokerista irti pääsemiseen

Vierailija
05.03.2019 |

Aloitan: syö viinirypäleitä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää sun aloitus ottanut tuulta.

Vierailija
2/7 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivatut hedelmät makeisten sijaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerin neuvo on se aina toisteltu, että syö kunnon aamiainen ja lounas, niin ei tee mieli makeaa. Olen aina tehnyt niin, eikä makeanhimo siitä mihinkään katoa.

Vierailija
4/7 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippaa sokeripussit lavuaariin ja laske kuumaa vettä päälle. Kyllä ne sinne sulaa. Äläkä osta uutta sokeripussia ainakaan sataan vuoteen.

Vierailija
5/7 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerin neuvo on se aina toisteltu, että syö kunnon aamiainen ja lounas, niin ei tee mieli makeaa. Olen aina tehnyt niin, eikä makeanhimo siitä mihinkään katoa.

Karppaa. Kun vähennät hiilareita ruokavaliostasi, myös makeanhimo vähenee. Ei välttämättä katoa kokonaan, koska pää ja kroppa on tottunut sokeriin (ja hiilareihin), mutta huomattavasti helpompaa viettää terveellisempiä päiviä. Jos syöt 4-6  päivää vhh niin ei haittaa vaikka herkuttelisikin joinakin päivinä. Ei nyt tietenkään montaa päivää mitään övereitä. Mutta vhh on auttanut minua. Eli aamupalaksi parin munan munakas (juustolla ja leikkeleellä jos haluat) ja kurkkua kaveriksi. Lounaaksi kalaa ja vihreä salaatti. Lisäksi homejuustoa, fetaa tms mistä pidät. iltapäivällä turkkilaista jogurttia ja siihen vadelmaa päälle. Päiväruoaksi kasviskeitto (ei perunaa) ja iltapalaksi vhh-sämpylä, päälle nautaa, salaattia, voita, paprikaa. Ja mitä vähemmän hiilareita, sen vähemmän tekee sokeria mieli. Tämä testattu.

Vierailija
6/7 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

veehoohoo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karppaa. Kun vähennät hiilareita ruokavaliostasi, myös makeanhimo vähenee. Ei välttämättä katoa kokonaan, koska pää ja kroppa on tottunut sokeriin (ja hiilareihin), mutta huomattavasti helpompaa viettää terveellisempiä päiviä. Jos syöt 4-6  päivää vhh niin ei haittaa vaikka herkuttelisikin joinakin päivinä. Ei nyt tietenkään montaa päivää mitään övereitä. Mutta vhh on auttanut minua. Eli aamupalaksi parin munan munakas (juustolla ja leikkeleellä jos haluat) ja kurkkua kaveriksi. Lounaaksi kalaa ja vihreä salaatti. Lisäksi homejuustoa, fetaa tms mistä pidät. iltapäivällä turkkilaista jogurttia ja siihen vadelmaa päälle. Päiväruoaksi kasviskeitto (ei perunaa) ja iltapalaksi vhh-sämpylä, päälle nautaa, salaattia, voita, paprikaa. Ja mitä vähemmän hiilareita, sen vähemmän tekee sokeria mieli. Tämä testattu.

Joo, olet oikeassa, että karppaus lopettaa makeanhimon. Karppausta ei kuitenkaan kannata ensimmäiseksi neuvoa, koska se vaatii kuitenkin perusteellista perehtymistä kys. ruokavalioon. Useimmat eivät siihen pysty.

Vierailija
7/7 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö monta pientä ateriaa, että verensokeri ei heittele. Just joo. Ei toimi mulla syödä aamiainen, lounas, välipala, päivällinen, iltapala. Ainakaan niin kuin se pitäisi tehdä, eli eniten hiilaria, proteiinia ja vähiten (jos lainkaan) rasvaa. Tai neuvo, että syö proteiinia.

Liika hiilari, liika proteiini ja liian tiheästi syöminen aiheuttaa mulle ihan hirveän hankalan ja sokerimättöä himoitsevan olotilan.

2-3 syömiskertaa riittää. Hyvin rasvattuna, alle 100g prodea ja alle 50g hiilaria. Näin pysyy sokerihimo poissa ja päivittäis kaloriat alle 2000.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi