Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paniikkikohtaukset töissä

Vierailija
05.03.2019 |

Irtisanouduin viime viikolla ja mulla on kahden viikon irtisanomisaika. Oon nyt tehny 3 vuoroa ja vielä on 5 edessä enkä oikeasti halua tehdä niitä. Oon pikaruokalassa töissä ja aina kuulunut keittiön väkeen, mutta nyt kaikista vastustuksista huolimatta mut koulutettiin kassalle. Menin sanomaan ravintolapäällikölle, etten pysty tekemään sitä työtä, koska saan asiakaspalvelusta paniikkikohtauksia ja hän ymmärsi täysin. Nyt kuitenkin väittää, että tilanne on sellainen, että olen kassalla halusin tai en, koska keittiössä on liikaa väkeä ja kassalla liian vähän. Itken koko työmatkan ja sitten tärisen siinä kassalla itku kurkussa sen 8 tuntia. Oma sisko on siellä myös töissä esimies asemassa, joka suostui siirtämään mut yhdeksi päiväksi takaisin keittiöön koska menin itkien kertomaan etten kerta kaikkiaan pysty. Kotona kuitenkin sain kuulla asiasta ja sisko sanoi ettei sama saa toistua enää, koska tällaista käytöstä ei hyväksytä. En oikeasti tiedä mitä teen. Seuraavat vuorot on vasta ens viikolla mutta nyt jo ahdistaa ja itkettää ajatus siitä että loput 5 vuoroa joudun olemaan kassalla. Oon yrittänyt sanoa asiasta kaikille päälliköille, mutta kukaan ei ota tosissaan vaan väittävät tätä vaan ”keittiön aivopesuksi”, nauraa hetken ja sitten käskevät kassalle ja olemaan asiasta loppuillan hiljaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei tiedän tunteen, lidlissä olin ja en olisi halunnut kassalle mutta siellä piti tehdä kaikkea. Olin vitivalkoinen ja pyörtymäisilläni. Sosiaalisten tilanteiden pelko ja muuta. Irtisanoudun lopulta koeajalla.

Jää sairaslomalle, jos olet jo irtisanoutunut niin ei mitään väliä. Eihän se ole asiakkailleekaan kiva kun toinen itkua vääntää.

Vierailija
2/4 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä vielä sinnikkäästi. Muista hengittää ja ajattele että kyllä tästä selviää, pääset kuitenkin kohta pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei siis kukaan halua kassalle? Työnantajan kannattaisi palkata kassahenkilö ihan erikseen.

Vierailija
4/4 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan meillä kassatyöntekijöitä, mutta väki vaihtuu tiuhaan tahtiin, joten keittiötyöntekijöitä koulutetaan molempiin hommiin. Välillä keittiöstä on puutetta ja nyt kassalta on puutetta.