Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies suuttui kun en laittanut viestiä pariin päivään vaikka hänkään ei laittanut

Vierailija
05.03.2019 |

Tapailemani mies suuttui kun en laittanut viestiä pariin päivään vaikka hänkään ei laittanut. Luulin että hänen kiinnostuksensa oli lopahtanut koska hän useimmiten laittoi viestiä. Kun sitten otin häneen yhteyttä ja kysyin miksi hän ei ollut ollut yhteydessä, hän hyökkäsi ja oli vihainen siitä etten ollut ottanut itse yhteyttä vaikka hänkään ei ollut. Ihmetteli missä olen ollut ja että luuli että ottaisin itse yhteyttä kun kiinnostaa. Eihän tämä ole reilua?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/14 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on aina aloittanut keskustelut niin tuolla tavalla "selvittää" oletko sinä yhtä kiinnostunut, eli aloitatko itse keskustelun. Näköjään et ole, kun et ole pistänyt viestiä pariin päivään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinirakkaus on kaunista.

Vierailija
4/14 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"höhöö mää oon oottanu sulta viestiä, ollaanpas hupsuja mindgame pelureita!"

Vierailija
5/14 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt, että jätän yhteyksien pidon kokonaan naisille. 

Vierailija
6/14 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on aina aloittanut keskustelut niin tuolla tavalla "selvittää" oletko sinä yhtä kiinnostunut, eli aloitatko itse keskustelun. Näköjään et ole, kun et ole pistänyt viestiä pariin päivään.

Ei ole aina aloittanut mutta useimmiten, usein siksi että hän on vain ehtinyt ensin. Olen kyllä todella kiinnostunut, mutta luulin että hänen kiinnostus lopahti. Nytkin minä olin se joka otti yhteyttä parin päivän jälkeen eikä hän. Ja sain vain raivoa osakseni.

Vierailija
7/14 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan selväksi.

Vierailija
8/14 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aina aloittanut mutta useimmiten, usein siksi että hän on vain ehtinyt ensin. Olen kyllä todella kiinnostunut, mutta luulin että hänen kiinnostus lopahti. Nytkin minä olin se joka otti yhteyttä parin päivän jälkeen eikä hän. Ja sain vain raivoa osakseni.

Mies varmaan tulkitsi viestisi hyökkäyksenä (Miksi et ole ottanut yhteyttä?) ja vastasi siihen yhtä hyökkäävästi. Itsekin olisin ihmetellyt kysymystäsi, koska yhtä lailla sinä olet ollut laittamatta viestiä. Miksi et vain kysellyt kuulumisia?

Vierailija
9/14 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi et ole ottanut yhteyttä?" viestisi voidaan tulkita hyökkääväksi ja syytteleväksi viestiksi, ikään kuin miehen olisi pitänyt olla yhteydessä. Minäkin ärsyttäisi tuollainen aloitus. Varsinkin jos itse olisin usein ollut aloittaja.

Vierailija
10/14 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ette vaan sovi toisillenne.

Vierailija
11/14 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun ei jaksa edes vastata näin idiootille...

Vierailija
12/14 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies varmaan tulkitsi viestisi hyökkäyksenä (Miksi et ole ottanut yhteyttä?) ja vastasi siihen yhtä hyökkäävästi. Itsekin olisin ihmetellyt kysymystäsi, koska yhtä lailla sinä olet ollut laittamatta viestiä. Miksi et vain kysellyt kuulumisia?

Kysyin että onko kaikki ok kun en ole kuullut susta muutamaan päivään. Tähän mennessä olimme yhteydessä joka päivä.

Vierailija
13/14 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipahan selväksi.

Niin mikä tuli selväksi?

Vierailija
14/14 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset