Taisin törmätä identiteettivarkaaseen netissä
Hän kertoi olevansa töissä suuressa organisaatiossa ja kuinka ennen tänne muuttoa ei tiennyt tästä paikkakunnasta yhtikästä mitään, kun on muuttanut niin kaukaa tänne. Sattumalta olen samassa organisaatiossa töissä ja tietysti kävin tsekkaamassa organisaatiokaavion. Saman niminen henkilö on täällä töissä, mutta hän opiskellut maisteritutkinnon tuossa viereisessä kaupungissa. Olen nyt ihan hämmilläni. Jatkan vielä kirjoittelua ja ehdotan sitten tapaamista. Tiedän miltä henkilö pitäisi näyttää.
Kommentit (10)
Minä törmäsin identiteettivarkaaseen tällä palstalla!
Sinccis
Jos nimi on joku Jennajonna Laine Aalto nii voihan olla kaima??
Vierailija kirjoitti:
Jos nimi on joku Jennajonna Laine Aalto nii voihan olla kaima??
Ei täällä ole kuin yksi sen niminen henkilö töissä, ja hän on käynyt koulut tuossa naapurikaupungissa, joten todellakin pitäisi olla tuttua aluetta tai ainakin tietää jotain vaikka ei sitten koskaan käynyt täällä.
Tyyppi nimenomaan kertoi olevansa täällä töissä.
Ota yhteyttä siihen oikeaan henkilöön ja ottakaa tarvittaessa yhteys poliisiin.
Älä jätä kertomatta sille, jona hän esiintyy!
Olen itsekin törmännyt kerran sellaiseen, ja vieläpä tällä palstalla.
Kyseessä ei olekaan mikään identitettivarkaus vaan tyypillä on vähän värikkäämpi elämänkertomus netissä.
Nyt tietää, että ollaan samassa organisaatiossa.
Ihmettelinkin, että miksi ensimmäisenä epäilee identiteettivarkautta, kun todennäköisempi selitys on, että kyseessä on sama henkilö. Jos siis ei ole mitään erityistä syytä, miksi ei olisi sama henkilö.
Ja jos on joku varkaus, sitten ilmoitan asiasta varkauden kohteeksi joutuneelle henkilölle.
On kyllä hämmentävä kokemus.