Sinä n. 160cm joka olet laihduttanut noin alle 50kg, miten onnistuit?
Tuossa painossa (n. +-50kg) tunnen oloni parhaimmaksi mutta nyt paino on erinäisistä syistä noussut jo pikkuhiljaa melkein ylipainon puolelle. Miten olette siis tälläisinä lyhyinä laihduttamaan normaalipainoon?
Kommentit (9)
Et taida olla kovin lihaksikas, jos noin vähän painoit/haluat painaa?
Vierailija kirjoitti:
...siis alle 50 kg:aan eikä 50 kg. On vähän eri asia!
Nimenomaan, vähän. Se painaako joku 48,5 vai 50kg on melko se ja sama ja yleensä tuon kokoisilla täysin normaalia esim. tiettyyn aikaan kuukaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan, vähän. Se painaako joku 48,5 vai 50kg on melko se ja sama ja yleensä tuon kokoisilla täysin normaalia esim. tiettyyn aikaan kuukaudesta.
Lopetin vehnän syömisen kokonaan. Tosin minulla ei varsinaista ylipainoa edes ollut, mutta sillä konstilla kuitenkin pääsin takaisin noihin mittoihin.
160cm pituiselle 47kg ja alle on jo alipainon puolella.
Makeaa ainakaan ei kannata syödä. Eikä tietysti muutakaan lihottavaa. Terveellistä tavallista ruokaa kohtuullinen määrä.
Mä onnistuin kyllä Cambridge kuurilla pääsemään nuoruuteni painoon (50 kg) mutta totesin että en jaksa kyllä niin alhaisessa painossa enää nelikymppisenä olla, koska vaatisi valtavan kurinalaista elämää, joka vaatii liikaa. Mieluummin syön ja liikun rennosti ja painan sitten 65 kg.
Vierailija kirjoitti:
Mä onnistuin kyllä Cambridge kuurilla pääsemään nuoruuteni painoon (50 kg) mutta totesin että en jaksa kyllä niin alhaisessa painossa enää nelikymppisenä olla, koska vaatisi valtavan kurinalaista elämää, joka vaatii liikaa. Mieluummin syön ja liikun rennosti ja painan sitten 65 kg.