Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies. Mitä ajattelet naisen itsetyydytyksestä?

Vierailija
04.03.2019 |

?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais tuo vaimo oikein mieluusti tyydyttää itseään, niin minäkin teen. Mutta kun ei se halua, niin eipä tässä ole paljoa ajateltavaa.

Vierailija
2/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rouva tyydyttää itseään täysin avoimesti mun edessä ja saan todellakin katsoa ja hän vielä saa siinä. Nautin todella katselusta ja todellakin tykkään rakastellakin hänen kanssaan ja siinäkin hän saa. Olen niin ihmeissäni, miten hän vain saa ja saa, asennosta viis. Olen löytänyt varsinaisen helmen, josta aion pitää kiinni. Ja sanomattakin on selvää, että saanhan minäkin nautintoa, mutta etu rouvan eduksi on vähintään 1/10. Yksi orkku mulle ja kymmenen hänelle, mutta en todellakaan valita! Ihana nainen! Ja parasta on hänen todella ihana luonteensta, tämä seksihurjastelu on vain mauste:) Ollaan kuin pahaiset teinit ja sitä monesti naureskellaan. Ja mä siis jo yli m50v ja onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni saisi tyydyttää itseään enemmänkin. Arvelen, että se ylläpitäisi hänen libidoaan, joka nyt ei ole koskaan ollut kovin kukkea. Olen kuitenkin nähnyt hänen tyydyttävän itsensä, ja se on oikein kaunista ja kiihottavaa katsottavaa. Haaveilen siitä, että näkisin salaa hänen masturboivan. En taatusti keskeyttäisi!

Vierailija
4/16 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin kiihottavaa

Vierailija
5/16 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustan häntä siihen usein! Mun mielestä on tosi kivaa ja kiihottavaa, kun ollaan vaikka erossa jonain iltana, ja vaimo laittaa viestiä et lapset nukkuu ja nyt hän alkaa pitämään omaa kivaa :)

Vierailija
6/16 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannustan häntä siihen usein! Mun mielestä on tosi kivaa ja kiihottavaa, kun ollaan vaikka erossa jonain iltana, ja vaimo laittaa viestiä et lapset nukkuu ja nyt hän alkaa pitämään omaa kivaa :)

Tämä on kyllä totta! Ilmoittaisipa omakin rouva niin. Hän vaan kiistää asian jos kysyn, kuitenkin viettää omaa kivaa minun poissaollessa.

Mikä sen kiihottavampaa kuin miettiä miten toinen itseään tyydyttää.

Vierailija
7/16 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ja likainen tunne kun vaimoni katselee tv ohjelmaa jossa isokyrpäiset tiikerit hyväilee suonikkailla kyrvillään vaaleata sulotarta , hellästi hierotaan kauttaaltaan , sulottarella lappu silmillä , vagina, anal ja suu on täynnä puolipehmeää lihaa , samalla vaimoni sulkee silmänsä ja avaa reitensä , johon läpsyttelee lämmintä hk sinistä , pikkuhiljaa avittaen vaginaan , ihana näky kun kiiltävä vagina imee himoiten tuota ruokaisaa lenkkikyrpien kuningasta , vagina on lopulta avautunut kuin ruusunkukka ja laskenut sisältönsä väreillen reisille , nyt vaimo avaa silmänsä , minä suljen ja nyt tuoksuva lämmin hk sininen dipataan linna sinappiin , mustaan ja tuliseen ja saan sitä suuhuni , aikani lutkuttaen syön tämän iltapalaksi.

Vierailija
8/16 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kateellinen olen naisille, kun voi lopettaa kesken kaiken eikä jää seisokkia, eikä tartte miettiä minne mällit lataa. Voi melkeen missä ja milloin vaan salaa runkkailla.

Vierailija
9/16 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kateellinen olen naisille, kun voi lopettaa kesken kaiken eikä jää seisokkia, eikä tartte miettiä minne mällit lataa. Voi melkeen missä ja milloin vaan salaa runkkailla.

Minulla ainakin tuleminen on sen verran voimakas fyysinen ja tunteellinen tapahtuma, etten todellakaan välitä olla missä tahansa.

Vierailija
10/16 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun vaimo tyydyttäisikin itseään,muttei taida sitä pahemmin harrastaa. Joskus nuorempana jopa videoi oman sessionsa ja lähetti minulle. Nykyään ei vaimoa seksi voisi vähempää kiinnostaa

Vierailija
11/16 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika 100% varma, että teidän vaimot kyllä harrastaa itsetyydytystä. He eivät vain kehtaa kertoa sitä mulle. Kun mies löysi mun dildot ja anustapit, hän kysyi milloin niitä oikein käytän ja masturboinko. Kielsin. Hän sitten käski olla valehtelematta. Mutta edelleenkään en kykene tyydyttämään itseäni hänen nähden, vaikka hän on usein anellut. Nolottaa ja hävettää oma eläimellinen himo, joka välillä yllättää itseni. Minä usein masturboin, kun mies kuorsaa vieressäni. Hän ei ole onneksi vielä kertaakaan herännyt tuhinaani. En tiedä miten reagoisi, jos huomaisi mitä teen ;)  

Vierailija
12/16 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika 100% varma, että teidän vaimot kyllä harrastaa itsetyydytystä. He eivät vain kehtaa kertoa sitä mulle. Kun mies löysi mun dildot ja anustapit, hän kysyi milloin niitä oikein käytän ja masturboinko. Kielsin. Hän sitten käski olla valehtelematta. Mutta edelleenkään en kykene tyydyttämään itseäni hänen nähden, vaikka hän on usein anellut. Nolottaa ja hävettää oma eläimellinen himo, joka välillä yllättää itseni. Minä usein masturboin, kun mies kuorsaa vieressäni. Hän ei ole onneksi vielä kertaakaan herännyt tuhinaani. En tiedä miten reagoisi, jos huomaisi mitä teen ;)  

*mulle = teille

Vierailija
13/16 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se onkin yksi naiseuden parhaimmista puolista!

14/16 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

se on täysin ok siihen asti jos se ei vie haluja pois pariskunnan yhteisistä hellistä hetkistä.

Vierailija
15/16 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tekee sitä lähes joka ilta. Sailematta. Saan olla vieressä kun hän tekee sitä. Saan toki osallistua siihen jos haluan. Saatuaan ekan kerran niin usein sitten meneen valmiina olevan vaimoni päälle tai taakse j teemme sitten yhdessä panon.

Vierailija
16/16 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kiimasen näköstä.Välill vaimo tekee sitä..ei siin malta kauaa olla vaa katsojan roolissa.