Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroppa miehestä mielipiteesi

Vierailija
26.02.2013 |

Seurustelua yli vuosi takana. Mies ei kuitenkaan ole esitellyt minulle ystäviään eikä perhettään. Tulevaisuudesta ei juurikaan keskustella ja vaikka siitä olen puhunut niin yhteenmuuttoa kommentoidaan näin: minulla on hyvä näin. Eli ei ole halukas muuttamaan yhteen.

Kuitenkin rakastaa ja haluaa seurustella. Mitään yhteistä reissua ei koskaan suunnitella vaan hän viettää lomansa miten huvittaa. Mikä tässä miehessä mättää ja kannattako sitä enää katella?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos vähän tyhmä? Mies ei halua sitoutua sinuun, olet vain viihteenä sitä oikeaa odotellessa.

Kannattaa jatkaa matkaa kohti uusia seikkailuja, ei tuosta mitään tule.

Vierailija
2/15 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi. Jos ei vuoden aikana ole tavattu ystäviä ja perhettä eikä edes osittain ole yhteisiä lomia niin laita kierrätykseen. Vaikka mies olisi tuollaiseen suhteeseen vaikka elämänsä loppuun, sinä et ole. Et pysty häntä muuttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

et taida olla miehen ainoa

Vierailija
4/15 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mies minun makuun!

Vierailija
5/15 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ainakin seurustelu etenee nopeasti siihen, että tavataan puolin ja toisin sukua, perhettä, ystäviä. Sen, että vuodenkaan jälkeen ei ole esitellyt sinua ystävilleen tai perheelleen, pitäisi jo kolisuttaa hälytyskellojasi. Kyseinen mies ei ole sitoutunut sinuun ja ikävä kyllä itselle tulee mieleen, että olet yksi monista :(.

Vierailija
6/15 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siihen en usko että olen yksi monista koska kuitenkin joka päivä ollaan yhdessä. Väittää olevansa "hidas" näissä suhde asioissa, mene ja tiedä. Kaipa se roskiin joutaa.

Sitä olen ajatellutkin että haluaa varmaan ikuisesti pitää suhteen tälläisenä ja en tietenkään siihen suostu.

Vierailija
7/15 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä olenkin, näköjään. Mut pitää korjata tilanne.

Vierailija
8/15 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, etta viettaa lomia yksin jossain. Sukua en minakaan valittaisi tavata, joten tuo ettei ole esitellyt niille ei haittaisi miehessa. En jatkaisi tuollaista suhdetta, ilmiselvasti salaa jotain.

Vierailija
9/15 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko "toisella kierroksella"? Vai kaipaatko oikeaa perheen perustamista ja lapsia?

Vierailija
10/15 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa perheen perustamista. Mutta ns,. normaalia parisuhdetta johon mielestäni kuuluu mm. yhdessä asuminen ja lomien viettäminen yhdessä.

Vierailija
11/15 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tuo ole jo ilmeistä ettet tuolta mieheltä sitä tule saamaan? Ehkä kannattaisi pistää kova kovaa vasten miehelle; ilmoittaa että tämä oli nyt tässä sitten jos ei suhde tuosta etene.

Jos siis ei tulevaisuuden odotuksista keskusteleminen tuota mitään tulosta ja et saa suhteesta sitä mitä tarvitset = odotuksenne ovat hyvin erilaiset.

Vierailija
12/15 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 14:22"]

En kaipaa perheen perustamista. Mutta ns,. normaalia parisuhdetta johon mielestäni kuuluu mm. yhdessä asuminen ja lomien viettäminen yhdessä.

[/quote]

= perheenperustaminen...

Vierailija
13/15 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori mut musta tosi outoa jos ei edes kavereita ole tavannut, eikö miehelä ole ystäviä? milloin hän on heidän kanssaan jos te tapaatte joka päivä? eikö kehtaa esitellä?te siis nyhjäätte vaan kahdestaan?

ja lomat on toinen, miksei halua viettä lomia yhdessä, laita mies seinää vasten, ette te mitään 15-vuotiaita enää ole...

en mä minhinkään avioliitton painostaisi vielä vuoden tai edes parin jälkeen mutta toi on sori vaan tosi outoa. en kattelis.

Vierailija
14/15 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille miehelle että "Minulla ei ole hyvä näin", että mikä tässä oikein on homman nimi?

Vierailija
15/15 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole naimisiin menossa. Mutta yhteenmuutto ym. pitäisi kohta mielestäni olla ajankohtainen. Ei tässä tosiaan mitään teinejä olla. Emmekä nyhjää aina kahdestaan. Mutta käymme omissa kavereissa ja sukulaisissa kumpikin yksin,mikä minusta on outoa ja vierasta minulle.

Outoa tämä on minustakin ja asia on hoidettu. Ei jaksa.