Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miettinyt jo vuoden verran perustaisinko blogin, Vantaasta!

Vierailija
23.02.2013 |

Asun siis Vantaalla ja alkuun kun tänne hieman olosuhteiden pakosta muutin, inhosin koko paikkaa. En saattanut edes kuvitellakaan että olin muuttanut oikeasti VANTAALLE! Sitten aloin tutustua ympäristööni ja kiertelin vantaalaista luontoa ja ihastuin oikeasti. Enää en muuttaisi pois täältä, sillä täällä on ihanaa luontoa, monipuolista lenkkeilymaastoa, paljon urheilumahdollisuuksia ja lisäksi tietenkin kauppoja.

Kun älysin mitä kaikkea Vantaa kätkee sisäänsä ja lähialueilleen, olin hieman loukkaantunut "miksei kukaan kertonut??".

Tämä olisi siis pointti ja idea koko blogissa. Auttamaan sekä vantaalaisia löytämään luonto ja kauneus Vantaalla, sekä mahdollisesti tulevia vantaalaisia tiedottamaan mistä löytyy ja mitä. Ehkä muitakin on, jotka on kovasti Vantaa-vastaisia ja haluaa tietää löytyykö täältä edes mitään hyvää :)

Itse olen asunut koko ikäni eri kehyskunnissa, "maalla", joten olen tottunut oikeastaan johonkin ihan muuhun kuin mitä tämä Vantaalla asuminen on minulle tuonut.

Lukisitko sinä blogiani? Kiinnostaakohan se ketään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään asuinalueita ja niiden luontoa/arkkitehtuuria/tapahtumia/historiaa/jne käsittelevistä kirjoituksista. En tosin ole mikään säännöllinen ja aktiivinen seuraaja, mutta silloin tällöin tulee noita aiheita sivuaviin blogeihin yleensä hakukoneen kautta päädyttyä. Harmittavan harvassa noita vaan tuntuu olevan, etenkin laadukkaasti kirjoitettuja ja kuvattuja ja pelkästään ko. asiaan keskittyviä sellaisia.

En sinänsä ole mikään Vantaa-fani, mutta elämää kai sielläkin on ;)

Vierailija
2/8 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea!

nimim. Vantaalla asuva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita ihmeessä! Olen Kivistöstä kotoisin ja paikka oli lapsuudessani todellinen helmi, etenkin luonto oli aivan mieletöntä. Olen asunut myös Hiekkaharjussa sekä Pähkinärinteessä, näistäkin löytyi kivoja alueita joilla viettää aikaansa. Vantaahan on hyvin monimuotoinen paikka niin luontonsa, asutuksensa kuin historiansakin suhteen. Minä lukisin blogiasi. :)

Vierailija
4/8 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä idea!

onhan Vantaallakin pakko olla jotain hyvää

(paitsi pk-seudun edullisimmat asunnot)

Vierailija
5/8 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Vantaalla ei ole mitään hyvää.

Asuin siellä liki 30-v ja olen niin onnellinen ettei tarvii enää asua siellä eikä varsinkaan kasvattaa lapsia siellä.

Vantaalla ei oo kun ku(u )sijärvi , yh:t, mannet,mamut, narkit  yms. Eli siis joo EI kiinnostaisi yhtään lukea. Sukulaisia käyn siellä moikkaamassa, mutta pois on kova kiire! Vantaa on suomen perseenreikä. Suoltaa ulos pelkkää paskaa.

Vierailija
6/8 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mielipiteesi kyllä. Kuusijärvellä en muuten vielä olekaan käynyt, kiitos vinkistä, toki sielläkin pitää ehtiä käydä, ja raportoida blogiin sitten :)

Pitääkin muuten pitää kommenttiosiot avoinna että saa mahdollisimman paljon vinkkejä missä käydä. Kuvia toki luvassa myös :) Tässä kaivellaan juuri kuva-arkistoa, materiaalia on kolmelta vuodelta, mutta perhettä ei haluta mukaan blogiin.

Ap

Vierailija
7/8 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustavista kommenteista! Bloginkirjoitus on aloitettu, toivon mukaan päästään pian julkaisemaan jotain :)

Ap

Vierailija
8/8 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitahan linkki tänne, kun saat blogisi auki. Jään innolla odottelemaan;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä