Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin miehelleni että mulla on suhde, otti rauhallisesti tiedon vastaan

Vierailija
23.02.2013 |

Olen tapaillut muutaman viikon toista miestä ja en enää jaksa valehdella, joten kerroin asian miehelleni. Päätin ottaa seuraukset vastaan, tuli mitä tuli.

Toinen suhde ei ole vakavaa, seksiä lähinnä vaan, mutta juuris sitä kaipasin. Mieheni otti asian rauhalliseti, sanoi vain että arvasi, että jotain on meneillään ja että arvostaa mun rehellisyyttä. Ei halua eroa,enkä minäkään. Sovittiin, että katsotaan, miten tilanne kehittyy.

Oli helpottavaa kertoa asiasta. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin haluaisin tuollaisen seksisuhteen ja mielellään mieheni hyväksynnällä.

Vierailija
2/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Onnittelut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin. Ei sivusuhteen olemassaolo aina tarkoita, että kumpikaan haluaisi erota tai että eroamiseen olisi mitään syytä tai tarvetta. Useimmiten vain suhtautuminen on täysin hysteeristä.

Vierailija
4/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista :)

Olemme mieheni kanssa aika avoimesti puhuneet suhteemme ongelmista ja kymmenen vuoden avioliiton aiheuttamasta seksielämän hiljentymisestä. Kun tilaisuus tuli vastaan, päätin antaa mennä. Tuntuu silti erikoiselta, että mieheni otti asian noin kypsästi. Toivoisin, että hänkin löytäisi jonkun vastaavan jutun tai ehkä on jo löytänytkin. Itse olen tyytyväinen ja onnellinen, että mulla on tällainen juttu meneillään. Yllättävä käänne elämässä kaikin puolin. 

Vierailija
5/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Oli helpottavaa kertoa asiasta' - ihan turhaan piehtaroit tunnontuskissa. Miehesi rauhallinen reaktio johtuu vain siitä, että hänellä itselläänkin on pientä säätöä meneillään.

Vierailija
6/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, entä sitten? Mukavaahan se on, kun säätöä on molemmilla, mutta myös tärkeysjärjestys kohdallaan eli oma suhde on tärkein ja pidetään kunnossa silti, eikä erota.

Vierailija
7/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai? Musta ei kyllä ole mukavaa jos parisuhteessa touhuillaan muidenkin kanssa. Vaikka se olis ihan ok pariskunnalle itselleen, niin vaarana on, että jossain vaiheessa jompikumpi sotkee mukaan jonkun sellaisen ulkopuolisen, jolla on jo tahollaan oma perhe. Silloin jälki on ikävää. Kaikki eivät valitettavasti kykene säilyttämään arvostelukykyään näissä(kään) asioissa. Eli jos säädetään ulkopuolisten kanssa, niin tehdään sitä sitten vaan sinkkujen tai muulla tavalla vapaiden kanssa.

Vierailija
8/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sydämestäni, ettei miehelleni olisi koskaan ok, että minulla on toinen. Toivon, että hän haluaa olla kanssani rakkaudesta, ei tottumuksesta, vielä vanhanakin.

Vierailija
9/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tuossa tilanteessa. Toi on lopun alkua, eikä siitä seuraa mitään hyvää. Meillä se käynnisti törkeän kostonkierteen ja verisen riitelyn, jossa yritettiin toista loukata keinoja kaihtamatta. Lopulta siitä seurasi kiihkeän riitainen ero, jossa kukaan ei ollut aikuinen ja lapset kärsivät. Kesti kaksi vuotta, että pystyimme sopimaan edes lasten tapaamisista. Oletko ikinä ajatellut, että siinä voisi käydä niin?

Vierailija
10/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mistäs ap löysit tollasen vakipanon?:)

Vierailija
11/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin hienoa. Pian olette tilanteessa, jossa voitte jakaa reissunne myös toistenne kanssa. Kikatella maanantaisin yhdessä ja kertoa viikonlopun tapahtumista.

Vierailija
12/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Eipä käy kateeksi. Onneksi ei tarvitse juosta vieraissa. Kotona saan kaiken mitä tarvitsen ja enemmänkin :)

"Kymmenen vuoden avioliiton aiheuttamasta seksin hiljentymisestä"?... Meillä vaan kiihtyy ;)

Vierailija
13/13 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen ongelmat ja teidän keskinäisen seksin vähentyminen yhdistettynä sinun seksisuhteeseen, jonka kanssa miehelläsi ei ole ongelmia..

Ensimmäinen kysymys; onko teillä lapsia? Useampia, pienempiä?

Toinen kysymys; onko teillä yhteistä velkaa?

Kolmas kysymys; tuntuuko sinusta että miehesi on hankkinut myös seksisuhteen?

Minun näkemys asiaan: olette yhdessä sen aikaa, kun lapset on pieniä ja velat maksamatta. Ei riitoja, hiljainen ja rauhallinen ero aikanaan. Tuttavat ihmettelee vuosia eronne jälkeen vasta "ai, milloin siis olettekaan eronneet?".

Ei tuo ole avioliittoa. Tuo on yhteiselämistä lasten isän kanssa. Onnea valitsemallanne tiellä. Helpommalla olisit elämässäsi päässyt, kun olisit vain keskittynyt korjaamaan liittosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi