Mitä mieltä tarjottavista? Ihan vaan mummot ja kummit tulossa iltaa viettämään
Jokainen syö siis päivällisen kotonaan, joten pientä suolaista tarjolla.
- Piirakka jossa kinkkua, paprikaa ja hitusen sipulia
- Pieniä leipiä (tummaa ja vaaleaa) jossa täytteenä tonnikalaa, juustoa, kinkkua ja metwurstia. Kaikki siis erilaisia
- Real-leipää jossa graavilohta, hovimestarikastiketta ja tilliä
- Graavilohet ym myös kokojyväkekseillä
- Porkkanalastuja
- Kokojyväkekseillä myös savusilakkatahaa ja tilliä
- Suklaakakkua
Juomaksi: kuohuviiniä (autoilla tuleville tuoremehua+tilkka kivennäisvettä), kivennäisvettä, limua, mehua. Jos joku haluaa, niin kahvia kakun kanssa.
Kommentit (13)
Illanvietossa maistuu suolainen. Kumma kun kaikki aina vikisee sen makean perään. Suklaakakku riittää. Ihanat tarjoilut kerta kaikkiaan, ja kasviksina riittää ne, mitä sulta sieltä kaapista kertomasi mukaan löytyykin. Nam ;)
Kuulostaa suht raskaalta, että jos hedelmiä, salaattia, jotain tuoretta vielä?
Siis aivan ihania juttuja tarjoat, että voisin olla lastesi kunniakummi tänään. Joo??? ;D
Salaattia en tietenkään muistanut ostaa ja lähikaupan vihannestarjonta surkea. Mietinkin tuossa, että jotain tuoretta voisi olla. No, kaapissa löytyy miniluumutomaatteja, kurkkua ja paprikaa. Jospa niitä sitten kippoihin vielä (dipin kera?).
Unohtui mainita, että oliiveja olisi vielä purkillinen. Ehkä niitä vielä myös tarjolle. Paahdettuja porkkanalastuja teen vielä jos ehdin.
ap
tuollainen kasviskimarakin kuulostaa kivalta. :) Dipillä tai ilman kuinka ehdit tai viitit.
No jos ensin kotona ovat syöneet... ehkä makea maistuisi enemmän?
Suklaakakku, aijai, tosi makee se sitten onkin. No, toivottavasti kelpaa, itselle se on liian tuhti.
Miten olis ihan vaniljajäätelö ja vaikka persikanpalasia purkista sen seuraksi?
MÄ en tykkää kinkkupiirakasta, mutta jos vieraat tykkää, aivan mahtavan ihanat tarjoilut. Saanko tulla syömään?
Ja minkä takia kuohuviiniä ihan tavallisena iltana?
mun silmään aika ruokaisat tarjottavat ottaen huomioon, että kaikki ovat syöneet päivällisen kotonaan ennen lähtöä. Ja aika vähän makeaa jos pelkkää kakkua tarjoat makeana. Suklaakakku on myös aika raskas tarjottava, voisikohan tuota iltaa keventää korvaamalla joku suolaisista jollain kevyellä makealla?
Mulle kylla kelpaisi kaikki, aivan ihanaa!
Hyvältä kuulostaa (vaikka liikaa kalaa mun mielestä).
nimim. Lihansyöjä
Onhan toi aika raskas,jos ne ovat jo kotonakin syöneet. Mutta hei, mikä ettei, pöytä koreeksi vieraille. Parempi tarjota enemmän kuin että ruoka loppuisi kesken :)
Joitain vihannesdippejä tai hedelmälohkoja tohon oheen vaan niin ihan täydellistä. Nam!
Salaattia tosiaan ois kiva tuohon, taikka kasviksia dippeillä, vähän lisää raikkautta. Suklaakakun kanssa ehkä vaniljajäätelöä tai kastiketta? Se on aika raskas, että jos ensin syö noita suolaisia, ei välttämättä tee mieli raskasta suklaakakkua, ehkä joten "kevyempää" makeaa siihen, öö konvehteja(saako niitä tähän aikaan ees kaupasta..?!)
Ylenpalttiset tarjoilut sulla, mahtaako ne odottaa tuollaista juhlapöytää? eli hyvältä kuullostaapi :D lisää vaan ne kasvikset!