Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen persoonallisuushäiriö Estellelle kehittyy?

Vierailija
23.02.2013 |

Tuskin muksusta kovin normaali tulee tuollaisen esineellistävän kasvatuksen myötä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei julkkisten lapsista välttämättä tule sen erilaisempia kuin tavallisista lapsistakaan. Itse Victoriakin vaikuttaa todella tasapainoiselta :)

Ennen joulua olimme Los Angelesissa perheen kanssa ja puistossa sattui olemaan samaan aikaan Kim Kardashianin sisko lapsineen ja yllätyin todella miten normaali lapsi hänen lapsensa olikaan! Vauvasta ei osannut vielä sanoa ;D

Vierailija
2/6 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Victoriasta ainakin on tullut kuninkaalliseksi harvinaisen maanläheinen ja ystävällinen ihminen.

Minusta se ei ole esineellistämistä, jos joka toinen kuukausi julkaistaan muutama kuva. Estelle on saanut kasvaa rauhassa paparazzeilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen, että joku tosi paha, sitten se alkaa palstailemaan täällä

Vierailija
4/6 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 15:15"]

Mä epäilen, että joku tosi paha, sitten se alkaa palstailemaan täällä

[/quote]

Ja tulee varmaan vaatimaan Suomeen lisää pakkoruotsia.

Vierailija
5/6 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä saa olla kuvaajilta rauhassa mutta mitä enemmän ikää tulee niin sitä enemmän joutuu julkisuuteen. Victoriaakin kuvaajat vaanivat aikoinaan hampurilaisravintoloissa ja kirjoittelivat kuin tyttö on lihonut. Victoria sairastuikin sitten anoreksiaan.

Vierailija
6/6 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tolla perusteella moni suomalainen lastenvaateblogaajan pentu häiriintyy monta kertaa pahemmin. Joka päivä poseeraa uusissa Ticketeissä ja P.O.Peissa ja Cupcakeissa ja Moloissa äidin kameralle.

Jos nyt kruununprinsessa juhlii 1-vuotispäivää äitinsä vanhassa mekossa ja esiintyy kuvissa harkitun aikataulun mukaan, tuskin se mitään kauheita mielenterveyden ongelmia aiheuttaa. Ainakin on jalat maassa olevat vanhemmat....

Tietty voihan siitä tulla skirso av-mamma aikuisena sen kun edustamiseltaan ehtii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi