Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä syödään tänään? ov

Vierailija
23.02.2013 |

Meillä syödään eilen tehtyä pestopastaa rukolalla.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syötiin hernekeittoa chili con carnen jämillä ja hiillosmakkaralla sekä sinapilla höystettynä. Lisukkeena oli itsetehtyjä sämpylöitä edamilla ja tuorekurkulla.

Vierailija
2/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaisia, pihvejä ja fetasalaattia. Illalla kana-tomaatti-mozzarella -tortillaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapsi söivät miehen tekemää lasagnea. Minä söin tekemiäni kikhernepihvejä, sitruunaperunoita ja jugurttikastiketta. Tomaattia, kurkku ja persiljaa oli kans. Vähän syödään karkkiakin lauantain kunniaksi. 

Vierailija
4/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihannesmuusia (bataatti, porkkana, peruna ja kukkakaali), ja laiskan helppo kastike siihen, eli paistettuja ruokaisia pannukasviksia (pakaste, erilaisia papuja, herneitä ja siemeniä) ja siihen kaurakermaa ja mausteita. Kirsikkatomaatteja.

Vierailija
5/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzerian pizzat, ihanaa!!

Vierailija
6/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, puolitin kirsikkatomaatit, revin päälle runsaasti basilikaa, rouhaisin muutaman kierroksen gourmetsuolaa ja mustapippuria päälle, lorautin oliiviöljyä ja balsamicoa sekaan ja sekoitin. Annoin tekeytyä vähän aikaa. Hyviä tuli : ) ja myös tavallinen suola kelpaa, sattuipa nyt olemaan tuota myllysuolaa.

Vierailija
7/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi tein chorizo-linssikeittoa, välipalaksi hedelmäsalaattia ja ihan kohta aletaan laittaa sushia (riisi melkein valmista).

Vierailija
8/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linssikeittoa teen kohta,

Putouksen finaalin kunniaksi karkkia, popcornia ja limuja.

Lounaaksi syötiin tortilloja (kanaa,jauhelihaa,kurkku,tomaatti,salaatti,jalapenot,sipuli,salsa&guagamole) nam!

Vierailija
9/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan näitä ketjuja kaksi?? Tuntuu että olin jo vastannut mutta tänään siis ravioleja burro&salvia ja huomenna raclettea

Vierailija
10/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaa ja illaksi mässyjä :)!

Vierailija
11/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen tällanen viikonloppukokkaaja eli tykkään puuhata ihan rentoutumismielessä keittiössä ja nyt etenkin kun hiihtoma on alkanut ja huomenna lähdetään hiihtämään!! Eli tänään illalliseksi on herkkutattirisottoa, mozzarellalla täytettyä kanaa prosciuttokääreessä ja paistettua pinaattia & kesäkurpitsaa. Kylkeen itse tehtyä focaccia ja aivan ihanaa viiniä jonka löysimme äskettäin eli Briegoa. Viini tosin rikkoo Italia-teemaa kun on Espanjalaista mutta olkoon :-) Ihanaa lauantai-iltaa kaikille!!

Vierailija
12/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tortillaa. Täytteinä on broileri, jauheliha, salaattia, kurkkua, tomaattia, erilaisia maustettuja kastikkeita ja sooseja, juustodippiä ja salsoja.

Illaksi sipsiä ja suklaata.

Vierailija
13/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eiliset pitzzan jämät ja kalapuikkoja päälle. Aikusille darrajuomaa, oli eilen pileet. En tykkää kaunistella elämää, tällä mellään.

Vierailija
14/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään haudutettua possun potkaa, valkosipulicrostineja itse tehdyn kananmaksapateen kanssa, tomaattimozzarella salaattia, hyvää punaviiniä.

Vierailija
15/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihakeitto.

Lettuja (Nutella, kermavaahto, mansikkahillo, kinuski).

Tulisia kanansiipiä, nachoja ja punkkua.

Vierailija
16/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silakkalaatikkoa! :)

Vierailija
17/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään kanan koipireisiä, marinoituja kirsikkatomaatteja ja riisiä ja ehkäpä jotkut wokkivihannekset vielä pyöräytän pannulla.

Vierailija
18/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaa sienikastikkeessa ja röstejä. En laittanut itse vaan käytiin ravintolassa syömässä. Juomana raikas vesi. Hyvää oli.

Vierailija
19/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aamulla ruispuuro, marjakiisseli ja/tai mansikkaraparperihillo. Lounaalla makaroni-jauhelihamössö (aikusille makaronilaatikko kun pystyivät odottamaan sen kypsymistä), välipalaksi kaakao/kahv,i ruiskarjalanpiirakka ja pari fanipalaa. Iltaruuaksi tulee paistetut potut sipulilla, suppilovahveroilla ja keitetyillä porkkanoilla sekä lettuja kermavaahdolla ja mansikka-raparperihillolla. Ja ainiin, joku rtkuttaa että missä vihannekset, niin oli salaatti myös lounaalla :)

Vierailija
20/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, miten marinoit kirsikkatomaatit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi