Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

montako kaveria jäljellä yläasteelta

Vierailija
23.02.2013 |

ei yhtään

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään kaveria eikä yhtään sellaista naamatuttua, jonka kanssa olisin edes tervehtimisväleissä. Myöskään fb:ssä en halua nähdä enkä kuulla kenestäkään heistä.

Suurin osa entisistä koulukavereistani asunee edelleen samassa kaupungissa (Hki), ja kaikkein säälittävämmät paskakasat (eli n. 50% ikäluokasta) samoilla hoodeilla. Kaupunginosassa jossa itse nykyään asun, asuu tai tulee suht säännöllisesti kadulla vastaan ainakin 5 peruskoulun aikaista luokkakaveriani tai rinnakkaisluokalla ollutta, näistä 2 entistä "ystävääni". Katson heitä joko arvostellen tai en ole huomaavinakaan. Mitään sanottavaa mulla ei heille ole enää koskaan.

Vierailija
2/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, joista kahteen kyllä tutustuin paremmin vasta lukiossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, yhteyttä pideämme säännöllisen epäsäännöllisesti,mutta vaikka olisi ollut pidempikin väli pystytään jatkamaan kuin oltas eilen nähty, eikä ole koskaan ollut tarvetta esittää mitään, ja he tuntevat mut paremmin kuin hyvin. yläasteesta aikaa huikeat 32v

Vierailija
4/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi, joiden kanssa yhteyksissä säännöllisesti. Muihin törmännyt silloin tällöin, en enää asu kyseisellä paikkakunnalla.

Vierailija
5/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tosi läheistä, 2 kaveria. Meillä oli tosi tiivis 4 tytön porukka yläasteelta lukioon asti ja sitten tiet erosivat, yks meni naimisiin, 1 tapas rentun, 1 meni opiskelee kauas ja mä vielä kauemmaksi. Mutta sitten muutin Helsinkiin ja tapasin yhden joka oli koko ajan ns kaveri, ei ikinä paras kaveri tai edes läheinen. Lisäksi kotipaikkakunnalla asuu yks, joka puolivahingossa liittyi meidän porukkaan ja nyt me ollaan kolmisin tosi paljon tekemisissä, ollaan oltu n 15 v jo. Keskenään lapsien kummeja jne.

Lisäksi yks oli naapuriluokalla, jonka kanssa olen joka kk tekemisissä, vain minä, ei nämä 2 muuta.

Vierailija
6/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Vierailija
7/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Vierailija
8/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

IRL kaverina ei ole ketään. Parin vuoden välein tavataan koko porukalla, ihania ihmisiä ja hurjan paljon pitkin maailmaa. :)

Osa nyt on facebookissa, että tietty siellä tulee "tavattua" viikottain ja istutaan iltaa kerran kuussa.

Esim. tänään on FB chattitreffit kello 22.00 > aina menee pikkutunneille. Osallistujia 4 -11 yläasteaikaisia luokkakavereita. Sovitaan uusi istunto tänään heti alussa ja ilmoitetaan kaikille päivämäärä ja aika. Kukin on ollut useamman kerran näinä vuosina ja hauskaa on ollut. :)

Vierailija
9/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ystävää ja kaksi kaveria. Sitten on useampiakin yläasteen aikaisia rinkkuluokkalaisia joista on tullut kaverita minulle vasta myöhemmin.

Vierailija
10/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme

Yhden kanssa olen yhteyksissä melkein viikoittain, toisen kanssa, no, ainakin kuukausittain. Ja kolmannen kanssa en nyt välttämättä joka kuukausi, mutta ainakin muutaman kerran vuodessa tapaamme. Ja kaikki ovat siis sellaisia joita kutsun ystäviksi, en vain kavereiksi.

Ja eivät ole vasta yläasteelta mukaan tarttuneita vaan olemme tunteneet 1. luokasta alkaen.

Vierailija
11/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Toki sellaisia on joiden kanssa vaihdamme kuulumisia jos kotiseudulla kesäisin tapaamme.

Vierailija
12/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Menin eri lukioon kuin yläasteen kaverit ja suhteet katkesi jo ensimmäisenä syksynä. Ei ollut ystävyyttä.

Mutta yläasteen aikaisia harrastuskavereita ja naapurin lapsia on kavereina edelleen.

Vierailija
13/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin juuri, että yläasteesta on jo 25 vuotta, apua..!!

Ystäviä sieltä on tallella kaksi, ihanan vapauttavaa onkin olla sellaisten ihmisten seurassa, jotka on tunteneet mut niin kauan että tietävät aivan liikaa :) Ihan turha yrittää esittää parempaa kuin on!

Vierailija
14/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin juuri, että yläasteesta on jo 25 vuotta, apua..!!

Ystäviä sieltä on tallella kaksi, ihanan vapauttavaa onkin olla sellaisten ihmisten seurassa, jotka on tunteneet mut niin kauan että tietävät aivan liikaa :) Ihan turha yrittää esittää parempaa kuin on!

Vierailija
15/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi parasta ystävääni on yläasteelta, ja sellasia "tavallisia kavereita" on jäänyt yläasteelta ehkä viisi. Siis sellasia joita nään muutaman kerran vuodessa. Ja ollaan nykyään 25 eli kymmenisen vuotta yläasteesta :)

Vierailija
16/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ystävä, ja kourallinen tuttavia, joiden kanssa pitää harvakseltaan yhteyttä.
Yläasteelta olen päässyt 15 vuotta sitten.

Vierailija
17/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteelta jäljeltä 2 kaveria ja yläasteelta yksi :)

Vierailija
18/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme. Juuri tavattiin pitkästä aikaa porukalla.

Vierailija
19/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi, se paras.

Vierailija
20/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään.

Ekalla luokalta lähtien on pysynyt matkassa mukana 1, ollaan oikeat sydänystävät.Yli 20v oltu ystäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän