Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä "kuntoremontti" -lomalla käyneitä?

Vierailija
23.02.2013 |

Nykyään se on siis nimeltään 1. Askel perheille tms. Mutta kokemuksia olisin vailla, onko joku käynyt....?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuosia sitten juuri tällaisella viikon kuntoremonttilomalla kylpylähotellissa Lappajärvellä. Minun kokemukseni oli erittäin myönteinen! Olimme mieheni kanssa kahdestaan, koska lapsemme olivat jo silloin isoja.  Liikunta oli monipuolista eikä mitään tarvinnut tehdä "hampaat irvessä"- jos ei halunnut!  Olihan siellä muutamia, jotka joissain joukkuejutuissa vähän hikeentyivät hitaampiin, mutta huumorilla selvittiin!  Liiton kautta sinnekin haettiin ja oli edullinen.

Vierailija
2/3 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt "kuntoremonttissa", mutta se oli tarkoitettu yksittäisille työtekijöille, heidän työssäjaksamisen turvaamiseksi. Ei siis ollut mikään perheloma.

Olin mukana 12 hengen porukassa, jossa mukana oli ihmisiä erialoilta, mutta kaikkilla oli samansuuntaista istumatyön aiheuttamaa oireilua. Paperit sinne laitettiin työterveydestä, ja oli Kelan kustantama, joten sieltä valittiin osanottajat ja Kela maksoi kuntoutuksen ja jokaiselle sairauspäivärähan.

Kuntoremontti oli kolmeen jaksoon vuodenaikana pätkitty ja pituudeltaan kaikkineen 12 päivää.

t, nainen + 40v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on siis perheille tarkoitettu jakso, hain liiton kautta. Toiminallinen täysihoitoviikko, yhdessäoloa ja liikuntaa.

Saa nähdä minkälainen viikko on edessä....