Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys huumeista

Vierailija
02.03.2019 |

Jos hakeutuu juttelemaan ammattiauttajan kanssa ja kertoo huumekokeiluista, onko ammattilaisen velvollisuus kertoa tieto lastensuojeluun jos potilaalla on alaikäisiä huollettavia kotina.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan kerro mitään lääkärille tai muillekkaan.Miksi kertoisit

Vierailija
2/5 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on tapauskohtaista. Minä kerroin lääkärille kokeilleeni kannabista kroonisiin kipuihini, eikä minun lapsista tehty lasua. Toki antamani näytteet olivat myös puhtaita.

Uskoisin, että lasu tehdään jos on vähänkin syytä epäillä, että huumeiden käyttö on jatkuvaa ja sen takia lapsista ei välttämättä kyetä huolehtimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riippuu siitä, koska käyttöä on ollut ja onko sitä edelleen. Jos on edelleen, niin ei se lasu ole huono juttu, lasten parasta siinä ajatellaan. Ja ennemmin ottaa avun vastaan, ennenkuin käyttö lipuu holtittomaksi, jolloin lasu tulee voimakkaammin mukaan.

Vierailija
4/5 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis kerroin raskauden aikana, että olen käyttänyt kannabista ennen raskauttani. Kävin pissaamassa purkkiin pari kertaa, juttelin sosiaalityöntekijän kanssa kahdesti, eikä asiasta tullut mitään sen enempää, paitsi tulevaisuudessa saamme apua perhearkeen helpommin, jos tulee tarve. Ei ole vielä tullut, enkä ole kannabistakaan käyttänyt.

T.3

Vierailija
5/5 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huumekokeilu itsessään ole mikään syy tehdä ilmoitusta. Se tehdään silloin kun lapsen kehitys on vaarassa. Onko satunnaiskäytöstä edes oleellista mainita? Eihän kukaan ala kertomaan että "join muuten neljä siideriä viime juhannuksena" ellei itse koe sitä ongelmallisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi