Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan Burundia, siis ihan sanana

Vierailija
02.03.2019 |

Tiedätte varmaan Burundin? Maa keskisessä Afrikassa, siinä Ruandan vieressä. Inhottaa aina kun joku kansainvälinen uutistenlukija lausuu tuon maan nimen. Tunnen myös burundilaisen henkilön, jonka kanssa olen välillä keskustellut hänen kotimaastaan ja Royal Drummers of Burundista, jonka musiikki on meille molemmille tuttua. En mitenkään inhoa maata tai sen kulttuuria, mutta sen nimi melkein saa aikaan kirjaimellista pahoinvointia. Mieleen jää oikein pyörimään tuo sana. Bu-bu-bu-bu-rundi...

Ehkä olisi väärin vaatia maan nimen muuttamista minun mieltymysteni pohjalta, mutta lähinnä kyselisin, tuntevatko muut sanoinkuvaamatonta inhoa mitään tiettyä erisnimeä / muuta sanaa kohtaan. :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään victoria fallsista mutta en tästä sormi merkistä ✌

Vierailija
2/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vihaa sanoja mutta bajamaja on aika hämmentävä sana. Mieleen tulee kaislamaja, palmut ja kookokset ja kyseessä onkin siirrettävä paskahuussi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaako Purunti paremmalta?

Vierailija
4/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs burgundi? Siis se väri. Herättääkö tunteita?

Vierailija
5/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyla-sitä ja tätä, taapero, tissittely, Sisu (siis erisnimenä ihmisellä, jäänmurtajan kyljessä ei häiritse), nami, nam nam, onhan näitä yökötyksiä.

Vierailija
6/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja ehkä hirvein ikinä: piltti!

Vierailija
7/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni vituttaa sana "nyhtöpossu". Nyhhh-tö. Voi jumankauta miten sanan äänneasu voikin ärsyttää noin paljon? Ja miksi juuri nyhtöpossu? Nyhdetty possu? Hypistelty possu? Saatana!

Vierailija
8/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla vituttaa joidenkin hoitajien käyttämä ilmaus asukas toimitteli vatsaansa

Kyse on siis ihan paskalla käymisestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä