Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunne kun kirjoitat antaumuksella hyvän tekstin ja se poistuu...

turhaan, aivan turhaan
02.03.2019 |

Nyt on paristi käynyt, niin kun olen kirjoittanut syvällisen ja pitkän kirjoituksen ja painanut lähetä, niin mitä paskaa. Joku "sivua ei löydy" tai "sinun täytyy kirjautua". Miksei silloin kun heittää vaan jonkun aivottoman yhden lauseen kommentin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan omistajat haluavat että kaikki näkevät samoin, kaikki muu on řáíšķáámíšťá.

https://youtu. be/EYozWHBIf8g

Vierailija
2/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun olet miettinyt ja kirjoittanut hyvää trollausta vartin ja sitten sen ketjun elinaika on 3min. Repii hermot riekaleiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjoittaa huolella ja pitkän tekstin niin kannattaa aina kirjoittaa se ensin tekstinkäsittelyohjelmaan ja kopioida sieltä. Sivua ei löydy tarkoittaa että ketju on poistettu tuntemattomasta syystä. Kirjautumispakkoon en ole törmännyt täällä sen jälkeen kun sitä kokeiltiin vähän aikaa muutama vuosi sitten.

Vierailija
4/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikr. Olen kirjoittanut elämäni älykkäimmät kirjoitukset ketjuihin, jotka on poistettu sillä aikaa kun kirjoitin kommenttiani. Olen varma, että olisin saanut paljon yläpeukkuja, ehkä olisin jopa muuttanut maailmaa. Ties vaikka joku toimittaja olisi lainannut viestiäni artikkeliinsa.

:(

Vierailija
5/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun olet miettinyt ja kirjoittanut hyvää trollausta vartin ja sitten sen ketjun elinaika on 3min. Repii hermot riekaleiksi.

Ärsyttäminen ei poista De Facto.

Iđíotismi sen tekee.

Vierailija
6/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina (kirjoitan läppärillä) kun ilman mitään syytä tulee noita moderointeja, niin klikkaan vain "siirry sivu taaksepäin" ja sieltä löytyy kirjoittamani teksti.

Osaan jo arvata kokemuksesta mitkä sanat siellä aiheuttavat sensuurin, joten jos sana on vaikka porkkanakakku, niin teen sille näin p  0r kk4 na kakka.

Sitten viesti lähtee kuin ei mitään pahaa olisi siinä.

Pieni vaiva se on, mutta onhan tämmöinen naurettavaa.

Vierailija
8/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne kun kirjoitat antaumuksella hyvän tekstin ja se poistuu...

Pidä auki notepad tms. tiedostoa, johon kopipeistaat kaikki henkevyytesi hedelmät. Jos ketju poistuu, niin laita sitten seuraavaan samasta aiheesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme