Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

14 vuotias ja 19 vuotias??

Hämmästynyt
02.03.2019 |

Mitäs mieltä olette että 14 vuotias on tavannut 19 vuotiaan miehen ja puuhaillut autossa mm. Suutelua ja hyväilyä. Onko tuo edes laillista?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole laillista, ja viimeksi tällä viikolla tuli tuomio jollekin joka oli harrastanut 19-20 vuotiaana seksiä 14-15-vuotiaan kanssa.

Vierailija
2/18 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole laillista. Pitää olla suunnilleen samalla kehitysasteella ja 14-vuotiaan kanssa sitä saattaisi hädintuskin olla edes 17-vuotias. Oikeushan nuo päättää sitten joskus kun 20-vuoden aikana täysi-ikäistymisen jälkeen tuo lapsiuhri voi koska tahansa asiasta rikosilmoituksen tehdä. Ellette jää kiinni jo sitä ennen. On kuitenkin ennakkotapauksia missä ei kovin ruusuista tulevaisuutta osoittaa, joten ainakin paras palvelus mitä voit molemmille osapuolille tehdä nyt ja heti. Lopettakaa tuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin seksi on oikeastaan kielletty alle 16v ja lapseen sekaantumisen raja on 14v.

Vierailija
4/18 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaikä on 16 eli sen alle on kaikki kielletty ellei kumpikin ole saman ikäinen tai älyllisesti samaa tasoa. Tuossakin ratkaisee oikeastaan se että kun kumpaakaan ei voi syyttää..

Ja lehdissä oli juuri 14 ja 17 wee tuomio, kaveri nyt jo täysi-ikäinen mutta tekohetkellä alaikäinen. 

Mun päähän ei kyllä mahdu mitä viriili nuorimies näkee jossakin lapsessa? Tai siis oivallan kyllä mistä kyse, mutta kun varmana olisi luvallistakin seuraa tarjolla..

Vierailija
5/18 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa. 14-vuotiaalla naisella on tiukka pillu.

Vierailija
6/18 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisella". :D

Vierailija
7/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun päähän ei kyllä mahdu mitä viriili nuorimies näkee jossakin lapsessa? Tai siis oivallan kyllä mistä kyse, mutta kun varmana olisi luvallistakin seuraa tarjolla..

Öööööö... tapasin vaimoni kun hän oli 15v. Tosin odotettiin, että täytti 16v mitä itse seksiin tulee. Pussailtiin kyllä. Voisin näyttää valokuvasta mitä nuorena (19v) hänessä näin niin ymmärtäisit miksi kävi näin.

8/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästynyt kirjoitti:

Mitäs mieltä olette että 14 vuotias on tavannut 19 vuotiaan miehen ja puuhaillut autossa mm. Suutelua ja hyväilyä. Onko tuo edes laillista?

laillista ei tietenkään ole jos mennään pidemmälle kuin suutelu ja hyväily.mutta onhan tuota ollut ilmiönä iät ja ajat,sekä laillisena että laittomana.mutta ei aina tarvii huolestua että tapahtuisi laittomuuksia vaikka pussailua ja hyväilyä olisikin.

Vierailija
9/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se, että 14v tyttö voi olla vartaloltaan jo täysi nainen. 14v poika sitä ei missääntapauksessa ole, vaikka pippeli olisikin jo kasvanut. Se 14v tyttö voisi haluta seksiä mieheltä. Mikä nyt ei ole laillista, eikä edes suotavaa. Itse olin 14v kundina 27v naisen kanssa sängyssä. Onneks hän oli fiksu ja siitä jäi vain hyvät muistot. Ja olin mä sitten ylpeä itsestäni ja hymy huulilta ei olis vähällä lähteny. Näin vuonna 1991

Vierailija
10/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisella. Tyttö muuttuu naiseksi heti kun veri valuu vi tusta lakanoille. PISTE

Vierailija
11/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esihistoriallisina aikoina lapset tehtiin, heti kun saatiin. Elinikä oli jotain 25v, jos ei sapelihammastiikeri syönyt poskeensa ennen sitä. Jotkut asiat ei ole muuttunut, vaikka maailma on. Esim kuukautisten alkaminen. Tai no on se hieman aikaistunut.

Vierailija
12/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se, että 14v tyttö voi olla vartaloltaan jo täysi nainen. 14v poika sitä ei missääntapauksessa ole, vaikka pippeli olisikin jo kasvanut. Se 14v tyttö voisi haluta seksiä mieheltä. Mikä nyt ei ole laillista, eikä edes suotavaa. Itse olin 14v kundina 27v naisen kanssa sängyssä. Onneks hän oli fiksu ja siitä jäi vain hyvät muistot. Ja olin mä sitten ylpeä itsestäni ja hymy huulilta ei olis vähällä lähteny. Näin vuonna 1991

No mutta eihän se haittaa, jos poika on tuon ikäinen. Voihan sitä ilmanmuuta varovaisesti peraukkoon yhdynnellä.

MIES

Vierailija
13/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööööö... tapasin vaimoni kun hän oli 15v. Tosin odotettiin, että täytti 16v mitä itse seksiin tulee. Pussailtiin kyllä. Voisin näyttää valokuvasta mitä nuorena (19v) hänessä näin niin ymmärtäisit miksi kävi näin.

Valokuvasta näkee henkisen kypsyyden? Saanen epäillä. Suojaikäraja on olemassa ja  syystä. Jos teillä meni hyvin niin monella muulla ei ole mennyt ja siksi se on olemassa. Johonkin raja on vedettävä. Ja oikeastaan kuka sanoo että puolisoosi ei asia ole vaikuttanut? Joko hyvin tai huonosti, tuskin kuitenkaan on sama ihminen kuin olisi jos olisitte tavanneet myöhemmin? No tällä voi spekuloida ikuisuuteen. Pointti on kuitenkin edelleen se, että tietyn ikäisiä suojataan syystä eli lapsia suojataan. Katso omaa rippikouluikäistä tyttöäsi ja mieti minkä ikäisen antaisit tytön kanssa olla vähänkään seksuaalissävytteisesti. Voi mieli muuttua..

Vierailija
14/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se. Lapset kasvaa ja aikuistuu, yhä nopeammin. Televisio, netti ja kaikki on seksiä täynnä.

Vierailija
15/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö tuota oletko varma ettei ole pakotettu imemään kusista munaa autossa?

oliko kumpikin kantiksia

Vierailija
16/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole laillista. Pitää olla suunnilleen samalla kehitysasteella

No. 14-vuotias tyttö voi kyllä hyvinkin olla samalla henkisellä kehitysasteella kuin 19-vuotias poika. Ylikin sen. 🙄

Suojaikäraja on kuitenkin suojaikäraja -ja hyvä niin.

Vierailija
17/18 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valokuvasta näkee henkisen kypsyyden? Saanen epäillä. Suojaikäraja on olemassa ja  syystä. Jos teillä meni hyvin niin monella muulla ei ole mennyt ja siksi se on olemassa. Johonkin raja on vedettävä. Ja oikeastaan kuka sanoo että puolisoosi ei asia ole vaikuttanut? Joko hyvin tai huonosti, tuskin kuitenkaan on sama ihminen kuin olisi jos olisitte tavanneet myöhemmin?

Miten ajattelit seurustelun vaikuttavan negatiivisesti nuoreen tyttöön?

Vierailija
18/18 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoja tarkoittaa, ettei olisi hyväksikäyttöä. Jos aikuinen mies antaa nuorentytön ihastua itseensä ja käyttää häntä seksilelunaan, niin huonosti voi käydä. Jos ei asijaa ymmärrä, niin on syytä katsoa peiliin. On tietysti tyttöjä, joita asia ei vaivaa mitenkään, mutta entä ne jotka joutuu kärsimään.