Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvailkaa naistanne ja kehukaa

mies 52v
02.03.2019 |

Pistetään tähän vähän positiivista "naiskuvausta" kumppanista:
Vaimoni on 160 cm pitkä kurvikas pakkaus. D-kupin rinnat on jo reilun 50 iässä jonkin verran riippivat, mutta niin herkullisen kokoiset ja kauniin muotoiset pisaranmalliset pallot. Nänninpihat on kohtalaisen suuret ja selvästi ihoa tummemmat ja nännit nöpöttää kauniisti, kun rakastellaan. Vatsaa ei ole kuin nimeksi.
Peppu voisi olla pyöreämpi, mutta kapea vyörätö ja leveä lantio korjaa asiaa. Erityisesti takaapäin on supernaisellisen näköinen. Reidet ja pohkeet on ihanan pyöreät eikä mitkään ripakintut.
Reisien välissä on sitten herkullinen karvainen pillu. Ei enää mikään viivapillu vaan aukeaa nätisti hieman, kun hän kiihottuu. Häpykummulla ei ole paljoa karvoja vaan häpyhuulien ympärillä sitäkin enemmän. Hän kastuu sopivasti, kun kiihottuu ja pillu maistuu todella hyvälle ja hän rakastaa, kun nuolen häntä pitkään ja huolella peppureikää myöten.
Ratsastus on suosikkiasentomme. Peilistä voin sitten katsella hänen lantion liikettä ja näen, kun kullini uppoaa hänen sopivan tiukkaan pilluun (vielä 2 lapsen jälkeen). Samalla voi hyväillä peppereikää tai rintoja. Hän saa orgasmin 95% kerroista panemalla.
Tuohon kyytiin on ollut hyvä laueta jo yli 30 vuoden ajan ja ruiskuttaa spermat 17 cm kalustani huippupilluun ja naiseeni.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea...

Vierailija
2/21 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimainen 32v. brunette 174cm/62kg C-kuppi ja ihan timmi kroppa. Pukeutuu mieluiten ulos lähdettäessä stay-uppeihin ja lyhyeeseen hameeseen.

Tykkää sängyssä eniten siitä että sidotaan käsistä ja jaloista kiinni ja naidaan väkisin. Ottaa suihin pyydettäessä, mutta tuota pitäisi vielä harjoitella lisää. Ei niele spermaa koskaan eikä oikein tykkää siitäkään jos laukean naamalle. Muuten ihan kiva pakkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni on 165 cm ja painaa hieman alle 60 kiloa. Hänellä on kiinteät, kauniit b-kupin rinnat, nännit nöpöttävät lähes aina. Hänellä on uskomattoman söpö peppu ja litteä vatsa. Hänen karvoituksensa on saman värinen kuin hiuksensa eli hunajan vaalea aavistuksella punaisuutta. Värjäämättömät hiukset ovat suorat ja alaselkään asti. Silmät ovat suuret ja vihertävät ja huulet luonnollisesti turpeat. Pillu on ihanan tiukka ja aina valmis.

Sängyssä hän on himokas. Hän rakastaa ratsastamista ja on hyvä siinä. Hän ottaa usein suihin, nielee tai haluaa, että laukean kasvoille. Hän on kokeilunhaluinen ja osaa vaihdella roolia dominoivasta alistuvaan. Lisäksi hänessä on seikkailuhenkeä, joten rakastelupaikat eivät jää vain kotiin ja makuuhuoneeseen.

Luonteeltaan hän on kehräävä kissimirri josta voi kuoriutua ärjyvä leijona sekunneissa. Hän on hauskin ja älykkäin ihminen jonka tunnen. Nyt hän makoilee sohvalla viskilasi kädessään lukemassa Manillaköyttä. Vilkuilen häntä ja mietin kuinka etuoikeutettu olen, kun hän on valinnut juuri minut.

Vierailija
4/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni heti aluksi aika seksistisesti, joten en lähde siihen, koska vaimoni on muslimi. Sanottakoon, että heitä on kovin erilaisia, emme asu Suomessa ja hän elättää enemmänkin minua kuin minä häntä. Hän rakastui minun suomalaisuuteeni. Meillä on merkittäviä eroavaisuuksia ja yhdistävänä tekijänä onkin jonkinlainen fetissi niihin. Uskonto yksi, mutta myös kulttuuri, minä 55v, hän 29v, pituus (minä 185m hän 153), paino (minä 100kg, hän 45kg), ulkonäkö (minä normaali suomalainen juntti, hän jumalainen) ja minä siis hieman paksu ja hän pieni muodokas naisellinen, pukeutuu aina tyylikkäästi ja meikkaa todella rohkeasti. Se onkin heidän kulttuurinsa upeita puolia. Kuvankauniita naisia tulee vastaan ostoskeskuksissa vähän väliä. Suomessa maahantuijottajia mustanharmaissa vaatteissaan ilman pätkääkään itsetuntoa. jne. Luonne; ratkaiseva tekijä. Ensin sokaistuin kauneudesta ihan täysin. Oikeasti meni yksi kokonainen päivä tajuta, että olen ollut edes samassa huoneessa niin kauniin naisen kanssa. Sittemmin luonne sai imuunsa molemmilla ja päädyimme ihan väkisin yhteen. Siitä on kyllä omat ongelmansa ja jouduimme molemmat muuttamaan eri maahan (jossa asumme nyt). Jos joku haluaa fiilistellä, niin tähän suuntaan (esimerkki) kauneutta:

https://www.imdb.com/name/nm5699416/mediaviewer/rm3730193920 

Vierailija
5/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja julkisesti musta kaavun peittämä. Oletko todella tyytyväinen?

Vierailija
6/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni heti aluksi aika seksistisesti, joten en lähde siihen, koska vaimoni on muslimi. Sanottakoon, että heitä on kovin erilaisia, emme asu Suomessa ja hän elättää enemmänkin minua kuin minä häntä. Hän rakastui minun suomalaisuuteeni. Meillä on merkittäviä eroavaisuuksia ja yhdistävänä tekijänä onkin jonkinlainen fetissi niihin. Uskonto yksi, mutta myös kulttuuri, minä 55v, hän 29v, pituus (minä 185m hän 153), paino (minä 100kg, hän 45kg), ulkonäkö (minä normaali suomalainen juntti, hän jumalainen) ja minä siis hieman paksu ja hän pieni muodokas naisellinen, pukeutuu aina tyylikkäästi ja meikkaa todella rohkeasti. Se onkin heidän kulttuurinsa upeita puolia. Kuvankauniita naisia tulee vastaan ostoskeskuksissa vähän väliä. Suomessa maahantuijottajia mustanharmaissa vaatteissaan ilman pätkääkään itsetuntoa. jne. Luonne; ratkaiseva tekijä. Ensin sokaistuin kauneudesta ihan täysin. Oikeasti meni yksi kokonainen päivä tajuta, että olen ollut edes samassa huoneessa niin kauniin naisen kanssa. Sittemmin luonne sai imuunsa molemmilla ja päädyimme ihan väkisin yhteen. Siitä on kyllä omat ongelmansa ja jouduimme molemmat muuttamaan eri maahan (jossa asumme nyt). Jos joku haluaa fiilistellä, niin tähän suuntaan (esimerkki) kauneutta:

Kuulostaa ihanalta ja mielenkiintoiselta. Miten olette tavanneet?

Vierailija
7/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tullut yllättävän vähän kommentteja miehiltä.taitaa olla fakta ettei se oma nainen oikein kiinnosta vuosien jälkeen kuin harvoja miehiä.

Vierailija
8/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet selkeästi hyvin tietoinen siitä että kaikkien muslimimaiden naiset eivät ole burkhaan pukeutujia, eikä se ole edes velvoite vaan voi mennä juuri niinkuin itse haluaa.

Vierailija
9/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Hän on hyvin länsimainen eikä peittele itseään. Oikeastaan päin vastoin.

Vierailija
10/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihanalta ja mielenkiintoiselta. Miten olette tavanneet?

Hänen perheyrityksensä oli minun asiakkaani. Tunsimme muutamia vuosia, ennen kuin ystävystyimme ja lopulta päädyimme kosketuksiin. Heidän kulttuurinsa on erilainen, mutta kaipaus samanlainen. Kun kynnyksen ylittyi hän uskaltautui tavallaan kiellettyyn... siitä toki omat ongelmansa ulkopuolelta, mutta ei sentään mitään Hollywood juttuja. Kyllä tästä monet ovat sanoneet vaikka mitä, kuten tässäkin nyt, mutta kun hänet tapaa kaikki (sanan mukaisesti) miehet mykistyvät. Puhumattakaan loistavasta luonteesta ja kyvystä ottaa mikä tahansa tilanne haltuun. Olet oikeassa, todella mielenkiintoista. Ja kyllä tätä jouduttiin molemmat miettimään erikseen ja yhdessä. Kannatti.

Vierailija
11/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet selkeästi hyvin tietoinen siitä että kaikkien muslimimaiden naiset eivät ole burkhaan pukeutujia, eikä se ole edes velvoite vaan voi mennä juuri niinkuin itse haluaa.

Jos ei ole koskaan matkustanut tai se tapahtuu vain 7-päivää lehden avulla niin eihän sitä voi tietää. Kannattaa käydä vaikka Dubaissa. Siellä on naisia, joista näkyy vain silmät, mutta kun he menevät vaateliikkeeseen alta paljastuu miss maailma tasoisia luomuksia Armanin tai Chanelin puvuissa. Toisaalta, ne samat saattavat lähteä kaupungille farkuissa kuten kuka vaan länsimainen. Marokossa ollaan myös lähestytty voimakkaasti eurooppalaista kulttuuria. Siellä ei tuollaista enää näe kuin vanhemmilla naisilla. Alkoholiakin kuluu, tosin kuin Dubaissa. Näitä riittää.

Vierailija
12/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

168/90 isot tissit ja tummat nännipihat, nännit nöpöttää aina. Antaa silloin tällöin, kun huvittaa. Höylää pillunkarvoja joskus.

Vierailija
13/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on 45 vuotias rotunainen, karvan yli 172cm.

Kaunis kasvoiltaan, erityisesti hiukan meikattuna piirteet korostuvat hyvin, kauniit silmät ja täyteläiset huulet. Hiukset pitkähköt ja paksut tummat hiukset.

Vartalon muoto on sanalla sanoen rehevä. Nuoruuden sporttisuus muovannut muodot kurvikkaaksi ja vuosien saatossa ne ovat kasvaneet m—>xl/xxl, rinnat b80–> 95d. Pikkarit m/42–>xxl/48. Vatsaa tullut selvästi mutta kiihottavan mallisesti eteen.

Seksissä tekee oikeastaan kaiken, kaikki käytössä ja rakastaa suuseksiä, molemmin puolin. Aloitteen tekijä usein, myös anaalissa. Roolileikit ja dildoesitykset ovat hänelle luontevia. Paksut nännit kovana tunkevat joskus jopa rintaliivien läpi.

Alapää ja vagina useiden kymmenien ja enemmänkin nauttima. Pääosin ennen yhdessäoloamme mutta muutama liiton aikanakin, nautimme molemmat. Miehet kaikenkaikkiaan pääosin suomalaisia, mutta mukana muutama turkkilainen, pakistanilainen, kreikkalainen ja pari afrikkalaista. Ei häpeä kertoa näistä jos kysyy.

Vierailija
14/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniihkot kasvot ja isot tisut. Makaa selällään kun ei muuta voi koska painaa 130 kiloa. Odottaa että nuolen hänet ja nukahtaa sitten. 

Vierailija
15/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm ja 53 kg, 29v. Lihaksikas pieni Xena joka pyydettäessä dominoi minua sträppärillä. Aina halukas, kokeilunhaluinen. Vaihdellaan rooleja. Poikatyttömäinen, kauniit intensiiviset kasvot.

Vierailija
16/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

171 pitkä sopusuhtaisen hoikka vapautunut nelikymppinen. Vihreät mantelimaiset silmät. Nätti ikäisekseen. Ihanan isot F70 rinnat. Ulkopuoliset pitävät ehkä tylsähkönä mutta minä tiedän minkälainen nymfo siitä kuoriutuu sängyssä. Ei häpeile sängyssä mitään. Ottaa suihin taivaallisesti ja näyttää nauttivan siitä. Aina märkä. Tykkää myös anaalista. Osaa puhua tuhmia. Ei edes halua muuttaa yhteen, joten saan tästä suhteesta kaikki hyvät puolet.

Vierailija
17/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

171 pitkä sopusuhtaisen hoikka vapautunut nelikymppinen. Vihreät mantelimaiset silmät. Nätti ikäisekseen. Ihanan isot F70 rinnat. Ulkopuoliset pitävät ehkä tylsähkönä mutta minä tiedän minkälainen nymfo siitä kuoriutuu sängyssä. Ei häpeile sängyssä mitään. Ottaa suihin taivaallisesti ja näyttää nauttivan siitä. Aina märkä. Tykkää myös anaalista. Osaa puhua tuhmia. Ei edes halua muuttaa yhteen, joten saan tästä suhteesta kaikki hyvät puolet.

Unohdit mainita että sulla on pieni 28cm muna.

Vierailija
18/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman vajaa 170 cm pitkä, paino jossain 65-70 kilon paikkeilla, kauniit terhakkaat käteen sopivat rinnat, vaaleat pitkät hiukset ja siniset silmät säihkyvät kuin timantit. Kaunis hymy, huumorintajuinen älykäs itsevarma nainen. Neljä lasta synnyttäneenä on jumpannut alapäänsä todella timmiin kuntoon, tuntuu mahtavalta kun alkaa lypsämään lihaksillaan. Seksissä hyvin paljon samalla aaltopituudella kanssani, aina märkänä. Salaisena harrastuksena meillä on pokailla baareista/laivalta mies kolmanneksi. Hän on parasta jota minulle on sattunut, uskomaton nainen.

Vierailija
19/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi mitään.

Vierailija
20/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimo on paras seksikumppani joka mulla on ikinä ollut. Ennen avovaimoa en kauaa jaksanut samaa naista katsella. Kyllästyin nopeesti enkä kokenut ketään kohtaan mitään sen vakavampaa. Kun avovaimon tapasin niin jo ensimmäisellä tapaamiskerralla tuli omituinen tunne mitä en aiemmin ollut tuntenut.

Seksissä hän on villi, kokeiluhaluinen ja haluaa tehdä miehen eteen kaikkensa. Myönnän että täytyisi itsekin muistaa enemmän panostaa naisen nautintoon.

Ulkonäöllisesti vähän eksoottisen näköinen. Tummat piirteet mutta kuitenkin vaalea iho. Kaunis nainen ilman meikkiäkin. Hänellä on myös maailman ihanin ääni. Ihan aavistuksen käheä ollut aina.

Kaverit on vittuillu että en enää tee mitään muuta kun olen kotona ja reenaan. En voi sille mitään et oon mieluummin puolison kanssa kun ravaan baareissa. En olis uskonu tätä viä vuos sit.

M30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi