Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisten ajatellaan olevan taitavia tulkitsemaan rivien välistä?

Vierailija
02.03.2019 |

En minä ainakaan ole. Tällainen perusoletus on todella rasittava. Ymmärrän vain suoraa puhetta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeeko joku muu tällaisen oikeasti helpoksi vai onko tämä vain jokin virheellinen ennakkokäsitys naisista?

Vierailija
2/11 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tämä ennakko-oletus oikein pohjautuu? Siihenkö, ettei aiemmin naisia ole pahemmin ollut valta-asemassa ja puheita on siksi joutunut varomaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyn. Monet naiset kykenee huomioimaan ja ajattelemaan moneen suuntaan samaan aikaan. Emme liiku kuin aasit, laput silmillä, yhteen suuntaan kerrallaan.

Vierailija
4/11 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esteri Kalkkuna kirjoitti:

Minä pystyn. Monet naiset kykenee huomioimaan ja ajattelemaan moneen suuntaan samaan aikaan. Emme liiku kuin aasit, laput silmillä, yhteen suuntaan kerrallaan.

Tarkoitatko etten minä ole nainen? Kyllä olen. Lapsenkin olen synnyttänyt.

Vierailija
5/11 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esteri Kalkkuna kirjoitti:

Miksi tutkimuksissa ihmisten sitten on havaittu multitaskaavan keskimäärin todella heikosti, jos se mielestäsi on naisille niin helppoa?

Vierailija
6/11 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä?

Vierailija
7/11 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on, osa ei. Hieman suurempi osa naisista kuin miehistä on tässä taitavia. Siksipä voidaan tehdä näin kärkäs yleistys, jotta elämä olisi sopivan sekavaa.

Vierailija
8/11 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kuvittelee olevansa huippuja multitaskauksessa, näkeehän sen kun auton ratissakin monella luuri korvalla. Ilmeisesti sen ajoa häiritsevä vaikutus ja reaktioaikojen piteneminen koskee vain putkiaivoisia miehiä.

Vierailija
9/11 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa on, osa ei. Hieman suurempi osa naisista kuin miehistä on tässä taitavia. Siksipä voidaan tehdä näin kärkäs yleistys, jotta elämä olisi sopivan sekavaa.

Minäkin huomaan että joku yrittää viestiä jotain rivien välistä, mutta en imartele itseäni kuvittelemalla, että arvaan jonkun toisen ajatukset välttämättä oikein.

Vierailija
10/11 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kuvittelee olevansa huippuja multitaskauksessa, näkeehän sen kun auton ratissakin monella luuri korvalla. Ilmeisesti sen ajoa häiritsevä vaikutus ja reaktioaikojen piteneminen koskee vain putkiaivoisia miehiä.

Kamala tapa! Toivottavasti mahdollisimman moni tällainen kuski saisi poliisilta sakot.

Vierailija
11/11 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset pyrkivät pitämään myös tällaista käsitystä yllä? Kaikilla olisi helpompaa, jos asioista puhuttaisiin suoraan. Väärinkäsitysten riski vähenisi merkittävästi.