Onko sinulla ollut murtunut kylkiluu? Miten paranit?
Itselläni murtui viikko sitten ja sain viikon sairausloman. Nyt yllättäen kylki on tullut paljon kipeämmäksi ja laajemmalta alueelta kuin se oli aiemmin :( Kuuluukohan asiaan? Lääkäri sanoi että paraneminen kestanee noin kaksi viikkoa (pahin vaihe) en sitten tiedä miksi antoi sairauslomaa vain viikon.
Kommentit (9)
Pari viikkoa kivuliasta.Minulla parani noin kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kipu oli kova noin 1,5 kk esim.sängysträ noustessa. Parani kokonaan noin 3kk aikana.
Aika hurjan pitkään kesti sulla kipu :( Muistatko olitko sairauslomalla ja kuinka pitkään?
Lisää kipulääkitystä ja mene lääkäriin uudestaan
Mulla vaivas pienehkön pyöräkolarin jälkeen yli vuoden ja saattaa vihoitella edelleen silloin tällöin.
On murtunut, ja sen kaksi viikkoa tosiaan kesti kivuliain vaihe, sen jälkeen vihlaisi vai joissain kohdissa.
Mulla on ollut, ja se meni just noin että viikko tapaturmasta vasta iski kova kipu. Ei sille mitään voinut tehdä, paitsi syödä särkylääkkeitä. Itse en päässyt edes omin avuin sängystä ylös noin kolmeen viikkoon, jotkut tietyt liikkeet siis sattuivat ihan hitosti.
Murtunut neljä kertaa, harrastuksen varjopuolia! :)
Aina parantunut itsestään ajan kanssa.
Kipu oli kova noin 1,5 kk esim.sängysträ noustessa. Parani kokonaan noin 3kk aikana.