Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perjantai-ilta kiltin/jännän miehen

u know the score
01.03.2019 |

Miten se nyt menikään... :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännän miehen perjantai oli ylös-alas pumppaavaa liikettä ja kiltin miehen perjantai  oli kylmän oluttölkin kanssa suutelua? 

Vierailija
2/10 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännän miehen karvaiset pakarat tekevät nousevaa ja laskevaa liikettä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei kuulu kumpaankaan? Käsitin, että kiltti mies haaveilee olevansa se jännä mies?

Olen ihan tyytyväisenä yksin kotona ja voin yhden tai kaksi oluttakin ottaa jos siltä tuntuu.

M36

Vierailija
4/10 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsispä joskus edes kattomaan vierestä tai ikkunan takaa.

Poikuus 46

Vierailija
5/10 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä jännä mies kävi töiden jälkeen kaupassa ja sen jälkeen yks huurteinen jääkaapista ja avokin kanssa ruoanlaittoa ja zombieleffoja. Aamulla keittelin naiselle kahvit ja vein sille sen kahvin sänkyyn. En oikein tiedä mitä sä kuvittelet että me muut miehet tehdään sillä välin kun te "kiltit miehet" nyhjötätte kotona marisemassa.

Vierailija
6/10 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun isotissisen ja viivap illuisen naisen vs laudan ja roiskeläppäp illuisen naisen ero :( Isotissiset on baareista saatujen miesten luona tälläkin hetkellä saamassa seksiä kun me laudat makaamme kyynel silmässä yksin kotona.

Vierailija
7/10 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kun isotissisen ja viivap illuisen naisen vs laudan ja roiskeläppäp illuisen naisen ero :( Isotissiset on baareista saatujen miesten luona tälläkin hetkellä saamassa seksiä kun me laudat makaamme kyynel silmässä yksin kotona.

Minä tissitön olen ainakin avopuolison kanssa kotona. Ja sinkkuajoista muistan sen verran että ei se kyllä isoja tissejä vaatinut että sai seksiä. 

Vierailija
8/10 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tissitön olen ainakin avopuolison kanssa kotona. Ja sinkkuajoista muistan sen verran että ei se kyllä isoja tissejä vaatinut että sai seksiä. 

Fakta on että isot tissit vetoaa miehiin parhaiten, joitakin poikkeuksia tietysti aina mahtuu joukkoon.

Vierailija
9/10 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta on että isot tissit vetoaa miehiin parhaiten, joitakin poikkeuksia tietysti aina mahtuu joukkoon.

No jos se tissien koosta on kiinni niin ei kyllä paljon ole persoonalla hurraamista. On myös olemassa sellainen juttu kun karisma, joillakin sitä on ja toisilla ei, ja se ei ole siitä kiinni että onko isot vai pienet tissit. 

Vierailija
10/10 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos se tissien koosta on kiinni niin ei kyllä paljon ole persoonalla hurraamista. On myös olemassa sellainen juttu kun karisma, joillakin sitä on ja toisilla ei, ja se ei ole siitä kiinni että onko isot vai pienet tissit. 

Persoonaan ja karismaanko ne miehet munansa uppottaa? Nekö ne saa munan kovaksi? Sisko kulta kyllä ne on ne isot tissit mitä miehet siihen asiaan tarvitsee.