Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olenkohan liian itsekäs...,

Vierailija
21.02.2013 |

suhde on aika alussa (seurustellaan kyllä), muutama pvä sitten plussasin ku tein testin salaa ku oottelen menkkoja..  Mä en tiiä, mitä teen; sanonko raskaudesta kumppanille, vai teenkö salaa keskeytyksen (rask.vkoja nyt noin 6). Mä en tiedä kestääkö mies tai meidän suhde raskautta, vaikka lapsista molemmat tykätäänki paljon. Mutta koska suhdekin on nii alussa nii onkohan tää raskaus kuitenkin liian iso pala.  

Onko muilla ollut vastaavaa tilannetta...

kokemuksia miellää kuulisin... enkä isoja syyttelyjä kiitos...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai kerrot miehelle. ei ole hyvä valehdella.

Vierailija
2/3 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kertoisin ja pohtisimme sitten yhdessä, mitä asian suhteen tehdään. Mieti nyt, jos teet abortin ja jatkatte suhdetta ja miehelle sitten parin vuoden päästä kun olet taas raskaana, selviääkin, että olet abortoinut hänen lapsensa salaa? Eikö se olisi aika iso loukkaus luottamukselle? Yhdessä tehty päätös ei ainakaan aiheuta tuollaista tilannetta, vaikka päätyisittekin aborttiin. Ja jos mies ei kestä keskustelua asiasta tässä suhteen vaiheessa, on se paska ja kannattaakin jättää pitemmittä puheitta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin raskaaksi alle kuukauden tapailun/seurustelun jälkeen. Mies ilahtui tosi paljon asiasta ja mentiin naimisiin. Kerro toki! :)