Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aikuinen on hoidon tarpeessa jos perheessä on monta eläintä!!

Vierailija
21.02.2013 |

Ja varsinkin kun rahaa ei oo löydy normaaliin elämiseen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen ihan samaa mieltä. Tuttavapiirissä yksi jolla on (useita) koiria, kissoja, herppejä, kaloja ja vielä pitäisi jyrsijöitä saada lauman jatkeeksi. Silti vähän väliä valittaa ettei riitä rahat edes maitoon lapsille...

Vierailija
2/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samaa mieltä. Jo yhdenkin lemmikkieläimen (tuotantoeläimet erikseen) pitämisen miellän wt touhuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! kyllä se kertoo jostain ongelmista pääkopan sisällä että pitää haalia kämppä täyteen eläimiä. Eläimiä paapotaan ja ollaan niin eläinrakasta olevinaan. Mutta samaiset ihmiset ei sitten kykene suhteisiin ihmisten kanssa, on korkeintaan jotain pinnallisia ihmissuhteita mutta ei vakavaa parisuhdetta. No mutta kukapa sitä viihtyisikään missään eläintarhassa asuvan ihmisen kanssa

Vierailija
4/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, lähdenkin siis hakemaan hoitoa---->

T. Kasvattaja, jolla 54 aikuista marsua + poikaset,  satakunta hiirtä+ poikaset, Lisäksi koiria 12-15 aikuista, joilla pentuja vähintään pari kertaa vuodessa. Mulla riittää kyllä kasvatuksen vuoksi rahat ihan hyvin vaikka mihin ;)

Mikähän laitos enää mahtaa auttaa?

Vierailija
5/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 jatkaa, että olen kyllä ihan onnellisesti naimisissakin ja lapsiakin on, mutta ehkä sekin on vaan joku psykoosi, eikä oikeasti totta

Vierailija
6/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 5:sen juttu onkin ihan eri asia.. sä teet sitä työksesi mutta mä en ymmärrä että kerrostaloon otetaan pari koiraa ja kissaa ja jyrsijöitä ja sitten ei lenkkeillä kunnolla, kissan vessat ja jyrsijöiden häkit haisee ja valitetaan että kun niihin uppoaa niin paljon rahaa..

Vierailija
7/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos perheessä on monta lasta. Varsinkin, kun raha eikä aika eikä kiinnostus kutakin yksilöä kohtaan ei riitä.

Vierailija
8/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä!!! Miehen veljen perhe haalii eläimiä,mutta samaan aikaan rahasta tekee todella tiukkaa. Ainoat sukulaiset lähellä mutta eipä tee mieli olla tekemisissä kun aina saa kuulla kuinka meillä on helppoa kun on rahaa mutta meidän perheellä ei olekaan neljää koiraa, kolmea kissaa tai lintuja. Siinä perheessä lasten edelle menee helposti eläimet.

Vierailija
9/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aikuinen on hoidon tarpeessa myös silloin, jos perheessä on yli kolme lasta, mutta sekin on mielipide, jonka tajuan yleensä pitää omana tietonani.

Vierailija
10/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin eläin on liikaa jos siitä ei huolehdita asiallisesti ja jos eläimen tarpeita ei ole mietitty sitä ottaessa.

Vierailija
11/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 13:59"]

Minusta aikuinen on hoidon tarpeessa myös silloin, jos perheessä on yli kolme lasta, mutta sekin on mielipide, jonka tajuan yleensä pitää omana tietonani.

[/quote]

Vierailija
12/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu olen aina vähän karsastanut "eläinrakkaita" jotka hehkuttavat sitä joka välissä. En vaan jaksa ymmärtää, mitä varsinaista rakkautta se on, että koira makaa kotona yksikseen päivät odottamassa koska pääsee ulos edes pissalle. Sitten heitetään se pissalenkki, annetaan kuppiin ruokaa ja vähän rapsutetaan sohvalla ja kerrotaan kun "mamilla oli rankka päivä" ja koira "kuuntelee"...Koira siinä elelee "mamin" elämää kun ei muuta voi. 

toki voidaan lapsille hankkia yksi lemmikki perheeseen, onhan se sellaista hali-pusi-terapiaa, kun on halikissa tai -koira kotona, mutta öö, rakkautta se ei ole. 

Vierailija
13/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihminen on hoidon tarpeessa, jos hankki lapsia, eikä elätä niitä itse. Pakkautuu aikuisten ihmisten lompakoille Kelan ja sossun kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi